Gjest Eld Skrevet 10. august 2012 #61 Skrevet 10. august 2012 (endret) Slettet. Endret 11. august 2012 av Eld 2
Zakuro Skrevet 11. august 2012 #62 Skrevet 11. august 2012 Måtte dele innlegget i to: Lager mat-ting, og kaker: Åssen lager du disse?:D Lyst til å dele oppskrift?
Joe Skrevet 13. august 2012 #63 Skrevet 13. august 2012 Åssen lager du disse?:D Lyst til å dele oppskrift? Jeg laget en vanlig formkake, og smuldret den opp og blandet med smeltet sjokolade. Formet til kuler, la i fryseren en stund, dyppet pinnene i smeltet Candy Melts (fås kjøpt i hobbybutikker med bakeavdelign, men du kan bruke sjokolade i stedet), stakk pinnene i kulene, og dyppet igjen. Malte mønsteret med sjokolade, med vanlig pensel.
Zakuro Skrevet 14. august 2012 #64 Skrevet 14. august 2012 Jeg laget en vanlig formkake, og smuldret den opp og blandet med smeltet sjokolade. Formet til kuler, la i fryseren en stund, dyppet pinnene i smeltet Candy Melts (fås kjøpt i hobbybutikker med bakeavdelign, men du kan bruke sjokolade i stedet), stakk pinnene i kulene, og dyppet igjen. Malte mønsteret med sjokolade, med vanlig pensel. Hjelpes, jeg som knapt kan lage muffins med glasur Men det må jo prøves, de så helt fantastiske ut!:D
Gjest badeand1 Skrevet 14. august 2012 #65 Skrevet 14. august 2012 (endret) Jeg laget en vanlig formkake, og smuldret den opp og blandet med smeltet sjokolade. Formet til kuler, la i fryseren en stund, dyppet pinnene i smeltet Candy Melts (fås kjøpt i hobbybutikker med bakeavdelign, men du kan bruke sjokolade i stedet), stakk pinnene i kulene, og dyppet igjen. Malte mønsteret med sjokolade, med vanlig pensel. De er jo for fine til å spises. Endret 14. august 2012 av Mortem 1
Joe Skrevet 14. august 2012 #66 Skrevet 14. august 2012 Jeg har en litt mer nøyaktig beskrivelse og oppskrift på bloggen min, hvis du bare blar litt nedover http://mammamiriel.blogg.no/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå