lillehval Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Veldig nysgjerrig på dere kreative sjeler der ute
Gjest just words Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Takk lillehval, Ønsker ikke å ha det liggende ute over lang tid så slettet det... Endret 20. mars 2012 av just words
Bachata Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Jepp, men ved å legge ut noe av det jeg har gjort, vil jo alle som kjenner meg vite hvem jeg er. Kunne like godt skrevet navnet mitt her inne da.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Bloggen min Har ikke fått rotet meg til å lage en ordentlig, presentabel nettside ennå, så i bloggen min er det mye uferdig stuff av varierende kvalitet :gjeiper: 4
lillehval Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2012 Jepp, men ved å legge ut noe av det jeg har gjort, vil jo alle som kjenner meg vite hvem jeg er. Kunne like godt skrevet navnet mitt her inne da. Ser den
lillehval Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2012 Methmaid :D Likte stilen din veldig godt! Passet navnet ditt
lillehval Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2012 Woooow! Fikk tittet enda mer på bloggen din, du er jo helt rå!
Lady in blue Skrevet 20. mars 2012 #12 Skrevet 20. mars 2012 Bloggen min Har ikke fått rotet meg til å lage en ordentlig, presentabel nettside ennå, så i bloggen min er det mye uferdig stuff av varierende kvalitet :gjeiper: Åh, den dragen som tviler på seg selv, den er bare sååå bra! Jeg tenker at vi alle er litt som den iblant. Egentlig er vi sterke og stolte, men så blir vi noen ganger så usikre på oss selv at vi må holde oss fast i halen for å trøste oss selv. Kunne godt tenkt meg å hatt den på veggen. 1
dobbeltisolert Skrevet 20. mars 2012 #13 Skrevet 20. mars 2012 Sånn. Ein teikning og eit maleri. Ellers litt fotograferier på bloggen som er nemnt i signaturen min. 6
Gjest Applecore Skrevet 20. mars 2012 #14 Skrevet 20. mars 2012 Dette likte jeg veldig godt! Koselig og stemningsfullt, og pene streker 2
Yme Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 Lagde dette portrettet idag. Tok meg rundt 2 timer, tenker jeg. Har lagd en del andre ting også, men mesteparten av det jeg har liggende på dataen, har jeg vist før, tror jeg. 6
Gjest Applecore Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 Lagde dette portrettet idag. Tok meg rundt 2 timer, tenker jeg. Har lagd en del andre ting også, men mesteparten av det jeg har liggende på dataen, har jeg vist før, tror jeg. Niiice! Hva har du brukt her?
Yme Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 (endret) Niiice! Hva har du brukt her? Artrage og et tegnebrett. Veldig greie hjelpemidler! Det blir ikke lettere å lage bildene, men det tar veldig mye kortere tid (2 timer i forhold til 2 uker, om jeg hadde malt med olje) fordi man ikke trenger å vente på maling som tørker, eller å hele tiden bytte væsken man skylder penslene i osv. Det er en ting jeg missliker med programmet, og det er at det legger på en sånn maske som skal ligne på malingsstrøk... "Strøkene" tar ikke hensyn til hvor man faktisk maler, men legger seg automatisk over bildet, som et slags print. Se nøye på bildet, så skjønner du hva jeg mener. Endret 14. april 2012 av Yme
Yme Skrevet 14. april 2012 #20 Skrevet 14. april 2012 Hva gjorde man før man hadde tegnebrett? Satt av maaange dager til å lage bildene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå