Gå til innhold

Forslag til GOD og ENKEL kake

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

som kan bakes sagen før en evt bursdag og fortsatt er like god på selve dagen?

Og som kan oppbevares på benk/kjøleskap fra den er laget til dagen etterpå? (Har ikke plass i fryser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valiumsjunkie

Toro brownies :gjeiper:

Støtter forslaget, siden det skal være enklest mulig. Hvis du ikke liker folkene kan du kjøpe en ekkel kake på Meny eller noe, de smaker vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toro brownies ja! Holder seg leeenge ute av fryser/kjøleskap og smaker like godt.

Eller så tar det jo megakort tid å smekke sammen en bløtkake hvis du kjøper ferdig bunn på butikken.

Da kan du bare vispe litt krem og kjøpe ferdig vaniljekrem, syltetøy samt litt frukt.

Og hvis du bruker 2min ekstra, dynke bunnen i juice så blir den litt ekstra saftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Toro brownies :gjeiper:

Hvordan er det enklere å bake Toro Brownies enn vanlig brownies? Eneste forskjellen er at det er flere ingredienser som skal i bakebollen, og smøret må smeltes. Seriøst, ikke noe mer jobb enn det.

Denne kladdekaka fra Det Søte Liv er kjempe god og like enkel som Toro å lage. Kanskje litt enklere... Haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Fant igjen oppskriften jeg pleide bake selv fra jeg var barn (ergo lett): Barna beste

En saftig og god langpannekake som har pleid å falle i smak hos både små og store hos oss, men ikke så sofistikert om det er "voksenkake" du er ute etter kanskje. Den holder seg bra både kjøleskap og frys, såvidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...