Gå til innhold

P-piller for større pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg fyller om få måneder 18 år og det er utrolig plagsomt å fortsatt ha brystene til en tolvåring. :sjenert: Jeg har lest rundt at det er mulig å få større pupper av p-piller og vil forsøke meg på dette. Men har en del spørsmål som jeg håper noen vil svare på.

1. Hvilke p-piller?

2. Kan jeg få p-piller selv om jeg ikke er seksuelt aktiv?

3. Må disse fåes hos fastlegen min eller kan jeg få dem utskrevet av helsesøster på skolen?

4. Hva skal jeg si til fastlegen/helsesøster? Må jeg gi begrunnelse på valgte p-pille?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg har forstått er det ikke sånn at p-piller gir deg større pupper, men at de gir deg økt matlyst. Økt matlyst fører gjerne til at du spiser mer, noe som igjen kan føre til større pupper (men også større andre ting).

AnonymBruker
Skrevet

Og for å svare på de andre spørsmålene dine: Ja, du kan få p-piller til tross for at du ikke er seksuelt aktiv, du kan få resept både hos fastlege og helsesøster på skolen og du ender antageligvis opp med en liten samtale hvor dere vurderer ulike p-piller, men valget er til slutt opp til deg.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk! Økt matlyst er jo også i blinken, da jeg spiser alt for lite i løpet av dagen. Gjelder dette alle piller? TS

Skrevet

Puppene KAN bli større ja. NOEN får økt apetitt. I tillegg blir man ofte ekstra premenstruell.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg har brukt Loette i snart 3 år og har ikke fått større pupper, bare økt matlyst. Skal prøve å bytte p-piller til yasmin, for at hørt av venner og på nett at jenter som har gått på det har fått større pupper.

Skrevet

Om du velger å begynne på p-piller KUN for å få større pupper, ikke gjør det. Det er ikke sikkert du får økt matlyst (jeg fikk det motsatte og var konstant kvalm). Og om du ender opp med å spise mer så er det langt fra sikkert at puppene dine blir større. Blir de det er det kun snakk om noen få gram som neppe blir synlig med mindre du legger på deg 10kg+.

Snakk med legen din om dette du bestemmer deg :)

P.s, jeg gikk på Yasmin og gikk ned i vekt og puppene krympet. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...