AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Dette er et veldig merkelig spørsmål. For et år siden fikk jeg en ny kompis. Og etter hvert eneste møte med han, har jeg fått kraftig diaré.... Han kan jo ikke akkurat gå rundt et helt år og ha diaré? Eller er han ikke nøye nok med hygienen? Jeg har ingen problemer med fordøyelsen ellers. Har ikke turt å ta det opp med legen fordi det er et så rart spørsmål. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Stress? Spiser dere på et utested sammen? Eller den mest paranoide versjonen, spiser dere sammen i det hele tatt, og det kan være han gir deg avføringsmidler? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Hahah jeg tror nok ikke at han putter lakseringdolje i suppen min barIe sånn for moro skuld. Jeg synes det er så rart fordi vi ikke spiser på det samme stedet hver gang. Nå har jeg ikke fortalt verken han eller de andre vennene mine om det, men de skjønner nok at det er noe når jeg plutselig løper til bilen og kjører hjem. Hehe Jeg har prøvd å snakke sånn generelt om hygiene og komme med "fun" facts. Stress tror jeg ikke det er Vi har det veldig gøy når vi treffes. 1
Sweet77 Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Tar du ham i hånden før dere spiser? Uhyggelig mange mannfolk som ikke vasker hendene etter toalettbesøk 4
aliata Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Tar du ham i hånden før dere spiser? Uhyggelig mange mannfolk som ikke vasker hendene etter toalettbesøk ...eller vasker hendene med VANN! 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Hææ?? Vaske hendene med vann? HVa i alle dager tenker folk med??? 1
Gjest Raindrops Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 Uansett om han vasker hendene ordentlig eller ikke, så skal det vel en del til at han klarer å smitte deg med noe hver eneste gang dere treffes? :gjeiper: 2
Sweet77 Skrevet 19. mars 2012 #12 Skrevet 19. mars 2012 Uansett om han vasker hendene ordentlig eller ikke, så skal det vel en del til at han klarer å smitte deg med noe hver eneste gang dere treffes? :gjeiper: Ikke hvis han "aldri" gjør det, hun alltid tar ham i hånden og alltid spiser etterpå. Tenk deg den sausen, da... yæææk... 1
Nuttapia Skrevet 19. mars 2012 #13 Skrevet 19. mars 2012 Har opplevd liknende selv, og jeg skjønte etterhvert at jeg svelget endel luft og var småstressa før jeg møtte vedkommende. Det har hjulpet meg å bli mer bevisst over pust og svelging før/under møtet. Sleit skikkelig på jobben 1 år, men så tok jeg meg sammen, så forsvant det.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #14 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er stress. Synes dette er en god kompis som jeg har det gøy med, og det er alt. Trives godt med de andre i gjengen også. Tror ikke det er irritabel tarm heller, siden jeg kun blir dårlig når jeg er med denne personen. Han har vært bortreist i perioder og slikt og da har jeg vært med de andre i gjengen og ikke blitt dårlig. Jeg har kansje litt dårligere immunforsvar enn vanlig. Spiser sunt og tar noe kosttilskudd i tillegg så synes ikke det er mer jeg kan gjøre på den fronten.... Er det veldig frekt å foreslå kollektiv vask av hender før måltid? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå