Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Noen som har vært her? Hvordan er kriminaliteten på disse plassene?? Er det enkelt og reise fra Madrid -->Salamanca?? Clea
Ingeborg Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Jeg er STOR fan av Madrid etter å ha vært der i bare fire dager. Absolutt en by jeg vil anbefale deg å besøke. Masse flott å se, mye god mat og ikke så dyrt. Dessverre er det nesten en forutsetning at du snakker litt spansk, for nesten ingen snakker engelsk (kanskje på de store turisthotellene, men ikke i butikkene og sjelden i restaurantene). Kriminalitet var ikke et problem for oss, men vi ble anbefalt å være minst to stykker sammen på kveldstid. Og det lønner seg visstnok å passe godt på eiendelene sine på de store turiststedene og der det er mye folk på en gang (Puerta del Sol, Plaza Mayor osv.). I Salamanca har jeg ikke vært, så det kan jeg ikke si noe om. Men det er lett å komme seg til Salamanca fra Madrid og omvendt. Toget tar drøyt to timer. Det finner du her: http://horarios.renfe.es/hir/ingles.html.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå