Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2012 #21 Skrevet 21. mars 2012 Kan det være at du får nikotin eller bakterier fra hendene der nede? Prøv å vaske hender og negler godt neste gang? Nei. Jeg er veldig redd for bakterier osv, så det passer jeg godt på heh
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2012 #22 Skrevet 21. mars 2012 det er sikkert vestibulitt eller noe sånt. dra til gynekolog. Skal ikke det vær vondt HELE tiden? Det er kanskje noen ganger jeg ikke har noen som helst problem. Det går mye opp og ned liksom
Gjest Iah Skrevet 21. mars 2012 #23 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har også hatt det slik, og for meg hjalp det å slutte på p-piller.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #24 Skrevet 22. mars 2012 Skal ikke det vær vondt HELE tiden? Det er kanskje noen ganger jeg ikke har noen som helst problem. Det går mye opp og ned liksom Det varierer. For noen er det vondt kun under samleie, andre har vondt når de setter inn tampong, fingrer/blir fingret og noen har det så vondt at det er vondt å ha på truse eller å sitte, sykle og ri. Jeg har vondt kun under samleie, i starten hadde jeg vondt bare én gang i mnd, men så ble det oftere og oftere. Nå er samleie gjennomførbart, men det er vondt og jeg hovner opp og har vondt i omtrent en dag etterpå. Jo lengre man går med det, desto mer konstante blir smertene. Jeg vil anbefale deg å be legen/gynekologen om å sjekke deg for det uansett om du ikke har vondt hele tiden/hver gang. Om du har det får du en diagnose og kan starte behandlingen. Dersom du ikke har det må du få videre utredning.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2012 #26 Skrevet 22. mars 2012 Hva med endometrise? Ta å Google det Uff, nei det kan jeg ikke ha ! Får panikk bare jeg ser at det kan bli problem med å få baby. Arh.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #27 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har akuratt fått diagnosen vestibulitt selv. Er veldig betent i skjedeåpningen, og selv om det noen ganger er bedre enn andre, blir jeg alltid skikkelig sår hvis samleie varer mer enn en par minutter. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #28 Skrevet 23. mars 2012 kan hende du er allergisk mot hans sperm ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå