Gå til innhold

Er jentesex utroskap?

34 stemmer

1. 1. Til menn: Ser du på det som utroskap om dama di har sex med en jente?

• Ja
      27
    • Nei
      7

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til menn: Ser du på det som utroskap om dama di har sex med en jente?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er utroskap. Akkurat som om mannen skulle ligget med en annen mann.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke mann, men dette spørs veldig på mannen. Noen ser på det som utroskap, andre tenker at "nei, det er jo ikke følelser involvert"

Tror det beste er å snakke om dette på forhånd, så går man ikke feil. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Ja. All sex er utroskap, uavhengig av kjønn.

TS, ser du påd et som utroskap dersom typen din har sex med en annen mann?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, ser du påd et som utroskap dersom typen din har sex med en annen mann?

Jeg føler at det blir noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Forklaring, takk.

• Liker 2
Skrevet

Kommer jo helt an på hvilke grenser for utroskap som er satt i forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel mer naturlig for jenter å kose seg litt med venninner enn det er for gutter. Sex mellom menn er bare ekkelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva? Det er jo akkurat det samme, sex med person av samme kjønn.

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg spurte mannen min, han sa det var utroskap hvis han ikke fikk være med :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er utroskap hvis paret har lovt hverandre seksuell troskap uten forbehold. Hvis mannen derimot har gitt uttrykk for at hun kan ha sex med andre kvinner er det ikke utroskap. På samme måte som at det ikke er utroskap om en kvinne i et cuckold-forhold har sex med andre menn, hun har jo i tilfelle allerede fått hans tillatelse.

For min del, som jo nettopp vil godta begge deler, ser jeg likevel veldig stor forskjell på at hun har sex med en annen mann og at hun har sex med en kvinne. Ikke fordi jeg tror det ikke kan være følelser involvert med en jente, eller at det større fare for at det er følelser involvert med en mann, det er rett og slett slik at jeg som mann ikke opplever at kvinner er rivaler, kvinner befinner seg på en annen banehalvdel, det gjelder til og med lesbiske kvinner.

Menn er rivaler, en mann som ligger med min dame triumferer på et vis over meg, kvinner er ikke rivaler, så selv om jeg ikke skulle vært åpen for at kvinnen i mitt liv kan ha sex med andre, ville jeg likevel opplevd utroskap med en kvinne mindre ydmykende. Det ville være et svik å gjøre det hvis hun har lovt meg troskap, og skulle forholdet ha noen fremtid måtte hun legge kortene på bordet ganske raskt, men ydmykelsen ville ikke være den samme.

Så mens utroskap med en mann både innebærer at hun lar en rival triumfere over meg og samtitidig sviker meg idet hun bryter et hellig troskapsløfte, er utroskap med en kvinne bare vondt av siste grunn, sviket mot troskapsløftet. Ydmykelsen vil ikke være den samme. Men det er mine betraktninger, det finnes sikker mange menn som ser det helt annerledes og som forholder seg til kvinner som rivaler på sexrelasjonsmarkedet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg svarte på vegne av min og svaret var "ja", men han ville reagert værre om det var en mann.

Skrevet

Det er jo utroskap uansett hvilket kjønn det er!

• Liker 1
Skrevet

Her hos oss er det sånn at hun får lov til å ha sex med andre kvinner dersom vi har avtalt dette først. Dersom hun har sex med en dame uten at mannen først har sagt ja ville det blitt utroskap. Slik er det andre veien også dersom han skulle ønske en mann, men det har foreløpig ikke vært aktuelt.

Vi praktiserer også gruppesex, men da bare sammen. Hun får ikke lov til å møte andre menn alene.

Skrevet

Sex er sex.. Er det ikke?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte mannen min, han sa det var utroskap hvis han ikke fikk være med :fnise:

This!

Dersom kjæresten min kun ville ha sex med en veninne f.eks. så hadde jeg opfattet det som utroskap. Men om de vil kose seg sammen og jeg får se på/være med så er det faens så hot! :rodmer:

Skrevet

utroskap er bare tull hva gjør det om folk koser seg litt med andre da ,,, bare sunt det

Gjest hogwash
Skrevet

Kommer jo helt an på hvilke grenser for utroskap som er satt i forholdet.

This.

• Liker 1
Skrevet

I mine auge er utroskap det å ha eit følelse/seksuellt forhold til ein annan person enn partnaren din, uansett kjønn. Heldigvis er det slik min ser på det og :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...