Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Har vært sengeliggende pga sykdom og har ikke hatt avføring siste tre dager. Har spist tørkede aprikoser og drukket olivenolje. Andre gode tips taes imot med stor takk.
Gjest ellen Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 cultura med pæresmak. Cultura forbedrer bakteriefloraee i tarmen, det gjør også Biola, helst med blåbær. Både blåbær og pære er avførende. Disse drikken er jo kjempegode og mettende. Drikker selv pære cultura for å få gli på magen. Drikk også lunken vann, da det hjelper på. Kjenner jeg at tarmen ikke vil (jeg blir fort dårlig om jeg ikke går på do) så hiver jeg i meg mange pushenid-tabletter som får kjøpt reseptfritt på apoteket, men man får jo litt vondt i magen når det pågår og skal tømmes, noen timer etterpå, iallefall gjør jeg det. Eller kan man legge svisker i varmt vann og så spise når den har svulmet litt opp. Svisker er avførende. Fant også akkurat ut at en smootie drikk man får kjøpr på kiwi, rema og spar og sikkert flere butikker, den er 750 ml BENDIT med acerola, solbær og rød drue at den er bra for magen. De har også en olje på apoteket som heter renset parafin. Den er smakløs og har ingen bivirkninger og rett og slett smører tarmen. Som sagt, jeg tyr til Cultura. Opplever selv at magen kan bli treg om jeg ikke er i god form, om man har virus, så å opprette tarmbakteriefloraen med Cultura er lurt.
Gjest ellen Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Lakrisrot te som fås kjøpt på helsekost er også avførende. jeg pleier å kjøpe Helios lakrisrot te, den er kjempegod! Den er også slimløsende og hostestillende Tidigere kjøpte jeg også noe som het avførings te på helsekost, den setter også tarmene igang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå