Gå til innhold

Trene dagen derpå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke lurt. Helt enig i det Sequin svarer.

Hva er vitsen med å trene dagen derpå? For å ha noe å skryte av?

Fordi det er beste måten å bli kvitt en hangover på for min del.

Samt for å få trent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man er i stand til å trene er det ingen grunn å la være. Man går til tross alt glipp av en trening om man lar være.

http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html

Så trening dagen derpå er ikke bortkastet i forhold til fremgang? Husker det sto det på plakater da jeg var ung, man kunne like gjerne la være, det var ingen vits i å trene dagen derpå for man fikk ingen effekt av det. Men jeg får ikke det helt til å stemme. (Var selvsagt ment som propaganda mot drikking de plakatene, ikke mot trening som de heller virket som i praksis :ler: )

At det påvirker resultatene akkurat den dagen har ikke så mye å si for min del, jeg trenger ikke sette personlig rekord hver gang jeg trener, men det skal jo gjerne være godt for noe (mer enn at jeg altså føler meg frisk som en fisk etterpå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid trene dagen derpå.. Blir helt urolig i kroppen og jeg må bare ut og få frisk luft og kjenne at kroppen lever :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Så trening dagen derpå er ikke bortkastet i forhold til fremgang? Husker det sto det på plakater da jeg var ung, man kunne like gjerne la være, det var ingen vits i å trene dagen derpå for man fikk ingen effekt av det. Men jeg får ikke det helt til å stemme. (Var selvsagt ment som propaganda mot drikking de plakatene, ikke mot trening som de heller virket som i praksis :ler: )

At det påvirker resultatene akkurat den dagen har ikke så mye å si for min del, jeg trenger ikke sette personlig rekord hver gang jeg trener, men det skal jo gjerne være godt for noe (mer enn at jeg altså føler meg frisk som en fisk etterpå).

Føler meg uvel om jeg IKKE trener dagen derpå jeg. Trenger å få kroppen i gang og så er det nesten meditasjon for meg å bare forsvinne inn i min egen verden en times tid.

Jeg har alltid spisedag dagen derpå også :popcorn: Synes det er digg å komme seg opp tidlig, løpe en mil og kunne sette med ned nydusjet og nyte digg mat og godteri!

Det forutsetter selvsagt at jeg er hydrert og ikke ligger med hodet oppi en bøtte og spyr, men jeg er en flink "drikker" :ol::jepp: Drikker maaange drinker, men er flink å drikke vann og spise godt de dagene jeg inntar alkohol.

Dagen derpå med GOOOOOOOD samvittighet :sjokolade::arwen:

Endret av *Maja*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...