Lotta1 Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Har noen av dere noen stalltips på hvordan få litt mer energi og overskudd? Travel hverdag med småbarn, jobb og alt annet: altså den klassiske tidsklemmen, sliter litt for tiden! Skulle så gjerne hatt et vidundermiddel som ga gnisten tilbake
Gjest Tekola Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Sett av ti minutter hvor du gjør noe du liker. Om det så er å drikke en kopp te på sengekanten eller å bare stå i hverandadøra og puste dypt inn. Det kan hjelpe litt, i hvert fall? Kutt også ut ting som stjeler energi. Slutt å irritere deg over mennesker rundt deg, hvis du gjør det mye. Unngå mennesker du føler at bare suger ut energien din. Finn minst en positiv ting som har skjedd hver dag. Trening kan også hjelpe på energi. En rask gåtur, hvis man går av et busstopp tidligere enn man pleier. En kveldstur med mann og barn. Noe i den duren? Sikkert ikke alt som funker for alle, men man kan da alltids tilpasse det til sin egen situasjon?
@Maja Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Trener du? Om ikkje - klarer du å få lagt inn ei lita treningsøkt ein gang eller to i veka så kan det gjere underverk. Om ikkje anna så ein kjapp gåtur i frisk luft... Kjenner ikkje til så mange andre vidundermiddel av det lovlige slaget...
Lotta1 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2012 Dere har nok mye rett begge to.. Jeg får ikke prioritert meg selv, og får sjeldent trent.. Nå har jeg vært syk i et par uker, så at energien er så lav som nå er vel i grunn forståelig... Får håpa det kommer seg snart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå