Gjest Tidssone Skrevet 18. mars 2012 #21 Skrevet 18. mars 2012 Dette er vel faktisk snakk om at en i et venninnepar har fått sjans på en de begge mener er kjekk. Dersom vennskap innebærer en utelukking av alle menn som en annen enn deg selv i venninneflokken synes er kjekk, så er det pokker meg ikke mange menn igjen å velge av.
Gjest "gjest" Skrevet 18. mars 2012 #22 Skrevet 18. mars 2012 Dette er vel faktisk snakk om at en i et venninnepar har fått sjans på en de begge mener er kjekk. Dersom vennskap innebærer en utelukking av alle menn som en annen enn deg selv i venninneflokken synes er kjekk, så er det pokker meg ikke mange menn igjen å velge av. Enig og min erfaring med venninner som stiller ultimatum og blir sur når man har noe på gang med en fyr, er de av vennene som faktisk ikke unner deg en kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #23 Skrevet 18. mars 2012 Jo, han har et valg, og om han viser interesse kommer ikke jeg til å holde tilbake fordi mine venninner synes han er kjekk. Vil bare legge til, for ordens skyld, at det ikke er venninna selv som har sagt/gjort noe, det er andre felles venner som var av den oppfatning at jeg sårer henne. Jeg føler likevel at jeg faller mellom to stoler da jeg er utrolig glad i denne venninna, og absolutt ikke vil miste henne. -TS
Gjest "gjest" Skrevet 18. mars 2012 #24 Skrevet 18. mars 2012 Men da er det egentlig ikke en skit galt gjort, for hvis det var noe så burde hun snakke med deg selv og de andre vennene burde passe kjeften sin og ikke drive og stikke nesen sin i noe de ikke har noe med.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #25 Skrevet 19. mars 2012 Min venninne sier også at hun ikke har noen planer om å bli kjent med ham. I så fall har hun ingenting å klage over. Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #26 Skrevet 19. mars 2012 Burde jeg virkelig holde meg unna? Som venninne? Ja, det synes jeg virkelig! Nok av fisker i havet til at du trenger å ta akkurat han er. Jeg hadde blitt forbannet på deg! 1
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2012 #27 Skrevet 19. mars 2012 Når du selv tenker at det ikke kommer til å bli noe seriøst ut av det, så ser jeg bare at resultatet blir at du ødelegger forholdet til venninna di. Som altså i seg er rimelig meningsløst, spør du meg. Helt enig i denne. Da er man med på å skape en fullstendig meningsløs situasjon. Dersom noe som ligger an til å bli en useriøs flørt er viktigere enn venninna, ser du kanskje ikke på henne som noen særlig venninne fra før av, mener nå jeg.
Adonis Skrevet 19. mars 2012 #28 Skrevet 19. mars 2012 Er ikke forholdet ditt til venninen din viktigst? Jeg hadde aldri ødelagt et vennskap med en kamerat over krangel om ei jente. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå