Gå til innhold

Beste/verste dagbøker på KG?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har klikket meg inn på noen av dagbøkene her, men det virker som om det er 100% internt pjatt og intetsigende. Har truffet på en hittil som er verdt å lese.

Så kan du anbefale noen? Gjerne anonymt.

Er ute etter dagbøker som er spesielt morsomme/interesante. Eller proppa i drama og oversharing! :popcorn:

Hvilke er verdt å kaste bort tid på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Har jeg frekkhetens nådegave til å anbefale min egen?

Ja, det har jeg.

Endret av Katten.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hunterlady's gamle dagbok var tidvis så drøy at den var vittig.

Pingting's dagbok er tidvis morsom, men det er langt mellom perlene med mindre man er med i den interne koseklubben. Og den dagboka er så lang at jeg falt av for lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere snoker rundt i andres dagbøker, meningen med dagbøker er jo at man skal holde alt av fjaseprat utenfor de andre (noen ganger seriøse) trådene. Det er som oftest kun den "interne koseklubben" som henger sammen i dagbøkene, og at "fremmede" da driver og snoker rundt syns jeg faktisk er litt ufint.

Jeg er fullt klar over at ingen av dagbøkene er private, og at alt man skriver ligger helt offentlig til, men alikevel så syns jeg det er rart at noen ønsker å lese i andres dagbøker.

Skulle ønske dagbøkene ikke dukket opp på den oversikten øverst, hvor "nysvarte" tråder ruller forbi.

Skrevet

Har klikka inn på noen av dagbøkene, men det der kommer jeg aldri i livet til å bruke tid på å lese i..

Det blir ikke skrevet et eneste meningsfylt ord der inne, og en del virker faktisk som om de er litt "enkle", rett og slett.. eller litt tilbakestående, på en måte. Det er jo bare tull og fjas alt som blir skrevet der inne, og jeg kjenner at jeg er utrolig glad for at mitt liv er mye mer spennende enn det der.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere snoker rundt i andres dagbøker, meningen med dagbøker er jo at man skal holde alt av fjaseprat utenfor de andre (noen ganger seriøse) trådene. Det er som oftest kun den "interne koseklubben" som henger sammen i dagbøkene, og at "fremmede" da driver og snoker rundt syns jeg faktisk er litt ufint.

Jeg er fullt klar over at ingen av dagbøkene er private, og at alt man skriver ligger helt offentlig til, men alikevel så syns jeg det er rart at noen ønsker å lese i andres dagbøker.

Skulle ønske dagbøkene ikke dukket opp på den oversikten øverst, hvor "nysvarte" tråder ruller forbi.

Veldig enig i det siste du skriver. Det er så kjedelig å se en fengende overskrift, for så å havne i en koseklubbdagbok der det føles som om jeg leser en privat samtale mellom folk. Jeg ser absolutt ingen underholdningsverdi i å lese dagbøkene til folk her.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...