AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Skal stramme opp og muligens gå ned et par kilo. Veier 63 kg og er 1.70 høy. Målet mitt er å bli stram i fisken. Har minsket kaloriintaket og begynt å trene. I dag har jeg såvdit bevegt meg og samtidig trykket i trynet i hele dag fordi jeg har vært syk. Tør ikke engang å tenke på hvor mange kalorier det utgjør. Har jeg ødelagt? Uff, jeg er så enten eller. Føler nesten ikke at det er vits å gå tur i morgen å spise sunt fordi jeg har ødelagt uansett. ÅÅ, angrer sånn! Trodde aldri jeg skulle bli så opphengt. Vil for engangs skyld føle meg trent og stram. Hvor vanskelig skal det være?? Blir jo helt tullerusk over alt matveingen og kaloritellingen
Snøvott Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 En dag ødelegger ingenting, så lenge du fortsetter med å trene og spise sunt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Men vil det ikke "utsette" resultatet? Vanskelig dette greiene :/ Har liksom aldri verken trent eller spist sunt før
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå