Gå til innhold

Hvilken brudepikekjole?

Snorkie

Hvilken brudepikekjole ville du valgt?  

1. 1. Hvilken brudepikekjole ville du valgt?

• Rosa og hvit, to forskjellige modeller
      16
    • Ivory med perler
      8

Anbefalte innlegg

Ja nå har vi kommet ned til to brudepikekjoler å velge mellom. Jentene kommer til å være 2 og 7 når bryllupet står, så det ene alternativet må justeres til minstemor (sys opp) da størrelsen starter på 4 år. Størstemor hadde egentlig pekt seg ut en kjole i høst, men den er selvfølgelig utsolgt nå :-?

Hvem hadde dere valgt av disse?

Disse to

eller denne:

Foran

Bak

Kjolen min er forøvrig Ivory, men hovedsaken er at jentene føler seg flotta (av fargevalg da er det kun rosa som gjelder utenom tradisjonelt brudehvitt :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått for de rosa. Kjolene var nydelige, og det til tross for at jeg ikke kan fordra fargen..

Syntes den i Ivory ble litt for mye, kanskje særlig til ho på 7 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.

Tror nok at det blir de rosa. Da kan de jo kanskje bruke det til andre anledninger også (f.eks konfirmasjon som vi skal i til beste år etc.) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rosa var flotte - de var ulike selv om de matcha og da føler kanskje begge seg finere i forhold til hverandre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i Ivory var mer "brudepikekjole", men jeg ville valgt de rosa for de skiller seg ut litt mere, litt annerledes (står i stil, men gir jentene litt individuell personlighet), og så er de litt mer anvendelige til senere bruk også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rosa passer best siden de er så forskjellige aldre, men ellers var den andre kjempesøt den også men passer best til små jenter synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være helt ærlig klarer jeg ikke å stemme for jeg syns ikie noen av dem var noe fine.....

Ikke bli sinna eller trist da.....

Men ingen av dem var min smak i det hele tatt... :cry:

Men jeg ække akkurat Kikki Sørum heller da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem var fullstendig min smak, men jeg har min helt klare favoritt og det er de to kjolene. Jeg synes også det ser ut som om den i Ivory kan bli litt for mye for den største jenta, i alle fall hvis hun ikk er veldig liten og nett.

Må da være koselig for dem å få ha forskjellige kjoler også da? Og litt ekstea kjekt for dere at kjolene kanskje kan brukes igjen. Tipper det vil bli stas å få bruke denne flotte kjolen ved flere anledninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...