Gjest Eline4 Skrevet 17. mars 2012 #1 Del Skrevet 17. mars 2012 Hva tenker dere om det? Har lekt med tanken om å kanskje tilby denne tjenesten, og annonsere litt for det.. For jeg elsker hunder, har ingenting å gjøre om dagene og trenger luft og trim! Lurer bare på om det er behov for dette her jeg bor, og om folk her er åpne nok til å prøve! Hva hadde du tenkt om du så en annonse for hundepass og/eller lufting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 17. mars 2012 #2 Del Skrevet 17. mars 2012 Det finnes mange slike annonser på finn. Hvorfor ikke prøve der + henge opp lapper på butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 17. mars 2012 #3 Del Skrevet 17. mars 2012 Noen byer, deriblant Tromsø, kan man melde seg som frivillig hundelufter hos dyrebeskyttelsen, og der organiserer dem lufting for dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari*Nade Skrevet 17. mars 2012 #4 Del Skrevet 17. mars 2012 finnenhundepasser.no registrer deg der, så kan hundeeierne finne deg. Heng opp lapp på butikken og den lokale hundeklubben :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cessie Skrevet 17. mars 2012 #5 Del Skrevet 17. mars 2012 Hadde nok vært skeptisk. Hunden min er veldig sterk og sta, og kan ikke sendes ut på tur med hvem som helst. Siden jeg har korte arbeidsdager (4,5 til 6,5 timer) er ikke behovet det helt store heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 17. mars 2012 #6 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Har ikke behov for det, men om jeg hadde hatt det, så kanskje. Det er jo i utgangspunktet et flott tilbud, men jeg hadde krevd veldig gode kunnskaper om hund. Sender ikke "barnet" mitt ut med hvem som helst Endret 17. mars 2012 av Fnisu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 17. mars 2012 #7 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg ville ikke benyttet den tjeneste. Først og fremst fordi jeg ikke stoler på mennesker rundt hunden min. Hunden min er snill som bare juling, men det betyr jo ikke at jeg vet om kompetansen til mennesket som skal lufte hunden min. I tillegg har det vært saker der denne rasen jeg har er blitt stjålet fordi de er søte og små. Dermed er jeg litt nervøs for det også. Og i tillegg trenger jeg jo faktisk ikke en hundelufter. Jeg kjøpte jo hund vel vitende om at det betydde masse mosjon og turgåing, og det elsker jeg. Men at ikke jeg benytter meg av tilbudet, kan det være rikelig med andre hundeeiere som gjør det. Og sannelig vet jeg mange som burde latt hunden bli luftet av andre, da de ikke gjør det selv. Heng opp annonser rundt om på nærbutikkene og sett inn i lokalavisa. Fortell om deg selv, og ikke minst hvilken erfaring du har med dyr. Sett også opp en merknad med hvilke hunder du kan takle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #8 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg passer katter, og får stadig forespørsler fra folk om vi også tilbyr hundelufting. Så i Oslo er det i allefall behov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari*Nade Skrevet 18. mars 2012 #9 Del Skrevet 18. mars 2012 Legg gjerne ved en referanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eline4 Skrevet 18. mars 2012 #10 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg tenker og, som mange av dere, at jeg mest sannsynlig ikke hadde tatt i bruk denne tjeneste både pga jeg er skeptisk til å gi lille fra meg til "ukjente" og at jeg har kjøpt hund med tanken om at jeg har nok tid til å ta meg av den selv! Derfor jeg er litt skeptisk. Men jeg skal se i vennekretsen og hundeklubben først og fremst, ihvertfall Så får vi se om det er interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LexSuperior Skrevet 18. mars 2012 #11 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg kan tenke meg at det er mange som ville benyttet seg av tjenesten, men jeg ville også vært litt skeptisk til kundene. Du kan få noen kjempefine kunder som bare kanskje trenger hundelufting fordi at de av ulike årsaker har dårlig samvittighet fordi at de synes hunden trenger ENDA en tur eller de går igjennom en dårlig periode etc. Men du kan også få kunder som rett og slett ikke gidder å gå tur med sine egne hunder. Og jeg tenker i hvertfall litt det at hvis de ikke gidder det, hva annet er det de ikke gidder å gjøre med hundene? En del av det man må tenke gjennom før man skaffer seg hund og som jeg elsker med å ha hund er jo nettopp turene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå