Gå til innhold

Sår inne i munnen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et sår inne i munnen, ved kinnet, og det gjorde noe inni h***** vondt å spise mat, drikke. Spesielt ananas var vondt og spise(pga saften). Så var det litt på vei bort, men kommet igjen, på tannkjøttet, under tennene. Og det gjør så ufattelig vondt å spise!

Det er litt hvitt. Lurer på om dette er type herpes?? Eller noe annet? Går det bort etterhvert, eller vil det bare fortsette å komme mer?

Er ikke sånn at jeg har kysset/sugd noen andre enn typen min eller noe, og jeg sa det til han, og først tullet han med at det var herpes. Men så ble han alvorlig, og sa det fantes mange typer herpes, og det kanskje var en av de. Ikke som kjønnssykdom bare. :tristbla:

Er så redd for at det skal være det. Noen som er kjent med dette her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som after, du får google det og se om det ligner :) Jeg får det særlig i forbindelse med forkjølelse. Vært til legen og fikk kun en bedøvende spray. Var ikke noe mer enn lindrende behandling som kunne gjøres. Bruker og forsvinne etter 7-14 dager hos meg hvertfall :)

Skrevet

Det kan være at det er "after". Prøv å google det så ser du bilde :) Det som funker med meg når jeg har slike, er å skylle godt med munnskyllevann. Det er j***** vondt, men det funker!

Skrevet

Ett av barna mine har vert mye plaget med blemmer og sår i munnen. Var hos legen som anbefalte Longo Vital, fås på helsekostbutikk. Det virka! Før det hadde vi prøvd alt av skyllemiddel uten hell.

Altså: Longo Vital, jeg er ganske sikker på at du blir kvitt problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...