AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har så stor klitoris! Den er som en mandel i størrelse, og stikker ut av de ytre kjønnsleppene mine. Det ser nesten ut som jeg geiper nedentil (...) Jeg føler meg så ufyselig der nede, og kvier meg til aller største grad med å dele meg selv. Er så redd mannen ikke skal tenne på meg, eller synes at det er ekkelt. jeg er jo ikke lesbisk, så jeg aner ikke om dette er normalt, ekkelt eller avtennende. Er det, det? Vil bare vite hva andre mener om det! Er jeg unormal og småekkel? Mvh. :gjeiper: ...
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har det også slik nedentil. Jeg er jomfru, og dette er mye pga hvordan det ser ut nedentil. Tør ikke vise meg til noen.
Gjest pellepirat Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Skjønner ikke helt problemet. Da er det jo lettere for gutten å finne den hvertfall Vi gutter er ikke så fin på det der. Det må noe helt voldsomt spesielt til tror jeg for at noen ikke skal like den. At den er litt stor er ikke en slik ting!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Er det noe som er frustrerende og turnoff for en mann, så er det jenter som har så store komplekser for kroppen sin at de ikke tør vise seg nakne for noen. Selv ikke kjæreste eller mann. Utseendet der nede spiller så utrolig liten rolle. Å være så psykisk usikker er kanskje det som er mest meningsløst av alt. Ja, du er unormal og småekkel fordi du ikke tør vise deg naken. 7
Gjest Raindrops Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Utseende der nede er utrolig forskjellig fra jente til jente, og det er svært få ting som er unormalt Stor klitoris er ikke noe du trenger å ha komplekser for synes jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har så stor klitoris! Den er som en mandel i størrelse, og stikker ut av de ytre kjønnsleppene mine. Det ser nesten ut som jeg geiper nedentil (...) Jeg føler meg så ufyselig der nede, og kvier meg til aller største grad med å dele meg selv. Er så redd mannen ikke skal tenne på meg, eller synes at det er ekkelt. jeg er jo ikke lesbisk, så jeg aner ikke om dette er normalt, ekkelt eller avtennende. Er det, det? Vil bare vite hva andre mener om det! Er jeg unormal og småekkel? Mvh. :gjeiper: ... når du er kåt og den er oppsvulmet?? legg gjerne ut bilde. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 når du er kåt og den er oppsvulmet?? legg gjerne ut bilde. Ts her. ja, men da i størrelse, den stikker mer ut en en mandel er tykk.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Ts her. ja, men da i størrelse, den stikker mer ut en en mandel er tykk. hvor mange år er du? legg ut bilde please??
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 hvor mange år er du? legg ut bilde please?? Jeg er 18. He he, legger IKKE ut bilder av underlivet mitt på nett 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er 18. He he, legger IKKE ut bilder av underlivet mitt på nett ok hvor høy(i cm) er du da??
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 ok hvor høy(i cm) er du da?? 169, hva har det med saken å gjøre? :gjeiper: 1
Gjest Katten. Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Weow, moro! Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet: God selvtillit skjuler enhver skavank, eller vrir dem til noe positivt. Dårlig selvtillit framhever dem, eller vrir noe positivt til potensielt negativt. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er ts. Det har jo vært jenter her inne som har fortalt at kjæresten ikke vil slikke henne, fordi han tydeligvis synes det er ekkelt. Er livredd for å bli avvist på den måten. G R U S O M T!
Snøvott Skrevet 17. mars 2012 #14 Skrevet 17. mars 2012 Den eneste som virkelig bryr seg om dette er du. Det du trenger er ikke mindre klitoris, men bedre selvbilde og mer selvtillit. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #15 Skrevet 17. mars 2012 min er større. ingen har klagd så langt, og om noen skulle klage på størrelsen på klitorisen min, så er eneste grunnen til at jeg hadde følt meg dum at jeg ikke hadde oppfatta tidligere hvilken tulling jeg hadde tatt med meg på soverommet.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #16 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er mann da og fikk nå lyst til å leke med en stor og deilig klitoris. 1
Gjest Bandit Skrevet 17. mars 2012 #17 Skrevet 17. mars 2012 Jeg ville ikke sett på dette som noe problem.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #18 Skrevet 17. mars 2012 bilde? så kan vi se om den i det hele tatt er stor 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #19 Skrevet 18. mars 2012 Ingen menn vil ha problemer med dette. Utrolig hvor mye man kan få komplekser av. 1
Mr.Omg Skrevet 18. mars 2012 #20 Skrevet 18. mars 2012 Mange som er sånn og det er så absolutt ikke noe å være bekymret over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå