Gå til innhold

Klinkekuler som vaginakuler?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg bor langt ute på bygda, har ingen sexbutikker i nærområdet, og vil ikke bestille på nettet...

Jeg har en ganske vid vagina, kan ikke stramme musklene rundt to fingre, så vidt 3.

Kan jeg bruke klinkekuler som vaginakuler?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei. klarer du ikke å klemme rundt tre fingre klarer du heller ikke å holde på plass en liten klinkekule.

AnonymBruker
Skrevet

nei. klarer du ikke å klemme rundt tre fingre klarer du heller ikke å holde på plass en liten klinkekule.

Starte med flere enn en liksom da..

AnonymBruker
Skrevet

så da skal du holde en hel haug med klinkekuler på plass, det er vanskeligere enn bare èn for da presser de hverandre ut.

Ikke bruk klinkekuler, de er for små.

Gjest Herr Drue
Skrevet

Det finnes jo forskjellige størrelser på klinkekuler, gjør det ikke?

(Merker jeg ikke orker å følge opp denne tråden :gjeiper: )

• Liker 1
Skrevet

Bruk kuler med tråd i, ikke klinkekuler..

• Liker 4
Skrevet

Offtopic muligens,men der ser jeg for meg en klukkendes høne. :kaklehone:

Gjest Indra
Skrevet

Hei! Jeg bor langt ute på bygda, har ingen sexbutikker i nærområdet, og vil ikke bestille på nettet...

Hvsi du bestiller slikt sendes det i en diskret pakke, om du er redd for at det skal vises hva du mottar.

Har kuler selv og er storfornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig kjedelig om den er såpass stor at den ikke detter ut igjen og du ikke klarer å få den ut.

Bruk kuler med tråd!

• Liker 1
Gjest Indra
Skrevet

Utrolig kjedelig om den er såpass stor at den ikke detter ut igjen og du ikke klarer å få den ut.

Bruk kuler med tråd!

Altså, dette har jeg aldri skjønt. Uansett hva jeg hadde fått opp i vagina ville jeg jo klart å lirke det ut igjen med en finger eller to. Det er ikke som om det er et hulrom som aldri stopper ...

• Liker 1
Skrevet

Bruk druer. Mye mer effektivt!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ganske vid vagina, kan ikke stramme musklene rundt to fingre, så vidt 3.

Kan jeg bruke klinkekuler som vaginakuler?

hvor høy er du(i cm)????

• Liker 1
Skrevet

Har de ikke vaginakuler for opptrening av musklene på Apotekene nå? Veldig vanlig etter fødsler, mot problemer med å holde på urin... og for sexlivet.

Skrevet

prøv med en sprettball.

• Liker 1
Skrevet

Kom gjerne tilbake hit for å fortelle hvor mange klinkekuler du valgte å prøve med. Personlig tror jeg minst 3 av de største er en god begynnelse.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg kan ikke forstå at man trenger hjelpemidler for å trene pc-muskelen. Det er da bare å gjøre knipeøvelser regelmessig, trengs ikke noe oppi vaginaen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...