AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 I oktober 2011 fant legene noe rart med hjertet mitt og i november fikk jeg bekreftet en hjertefeil. Det tok meg lang tid å faktisk innse at jeg har en sykdom og at jeg må gå på medisiner resten av livet. men problemet er at legene/ekspertene ikke finner en medisin som hjelper og jeg må inn og ut av sykehuset hver måned. Jeg er så ufattelig sliten av hele greia og ikke minst bekymret. Jeg har ofte søvnløse netter hvor jeg gråter og gråter fordi jeg er redd for å dø i en alder av 25 år. Jeg er livredd for at jeg ikke får se sønnen min vokse opp og for at jg kanskje ikke får bli gammel og grå ilag med mannen min som jeg elsker! Jeg har prøvd å snakke med han om mine bekymringer, men han sier bare at det går bra, det virker igrunn som at han fortrenger mange av følelsene sine rundt det her. Bør jeg oppsøke psykolog? Er det noen her inne i samme situasjon som meg, eller som har vært i samme situasjon?
CoffeeCup Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Kan du gjøre en livsstilsforandring som vil hjelpe? Sunnere mat, mindre stress, mer fysisk aktivitet og mer glede i hverdagen? Kroppen er veldig sammensatt, så en bedre psykisk helse vil også kunne gjøre den fysiske helsa di bedre Jeg tror at enhver i en slik situasjon du er i, vil ha godt av å snakke med en psykolog el.l. Ta en prat med fastlegen din og diskuter det med han. Masse lykke til og god bedring
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Jeg får ikke lov til å gå i en oppoverbakke engang, ettersom jeg ikke går på riktig medisin enda. Men tusen takk for omtanken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå