Gå til innhold

Betatt av "kollega"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes heller du burde gi deg selv kudos for at du var tøff nok til å ta initiativ, istedenfor å være passiv og overlate alt til tilfeldighetene slik mange andre gjør. En ting kan jeg ihvertfall love deg og det er at den meldingen du sendte ikke har påvirket utfallet i negativ retning, så da får du uansett avklart dette, noe som er bedre enn ukevis med usikkerhet og grubling.

Føles ikke det litt deilig å kjenne at du lever da? Du er jo fortsatt deg selv enten du får svar eller ikke.

Uansett så tror jeg mulighetene er store for at du får et svar fortsatt, så ikke ta sorgene på forskudd. Opp med haken, ok?

:)

Takk for oppmuntrende svar :)

Jeg er redd for at det ble for mye for fort og at jeg skremmer han vekk på den måten (siden han er så sjenert og forsiktig av seg) og at det kanskje hadde vært bedre å la dette skje naturlig ved neste fest eller lignende.. Men lett å være etterpåklok. Han har iallefall postet ting på facebook etter jeg sendte meldingen, så jeg vet at han har lest meldingen og valgt å ikke svare.

He´s just not that into me, det suger, men sånn er det :P

Videoannonse
Annonse
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hvis han er sjenert så er han bok bare ekstra glad i at jentene tar initiativet. Du har ikke vært masete, men du har forespeilet en date for han, og stilt deg til disposisjon. Jeg har gjort lignende mange ganger. Noen ganger med positivt utfall og noen ganger med negativt. Nå kan du gå med hevet hode og være stolt av at du turte å prøve og at du er sterk nok til å takle manglende svar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeje, still no reply, og på søndag skal jeg og han ha kveldsskiftet alene på jobb. HJELP, det blir kleint, og nå angrer jeg meg så syyyykt på den meldinga...:-/

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeje, still no reply, og på søndag skal jeg og han ha kveldsskiftet alene på jobb. HJELP, det blir kleint, og nå angrer jeg meg så syyyykt på den meldinga...:-/

Det skal du ikke. Befolkningen hadde dødd ut dersom ingen noensinne turte å ta initiativ.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor angre?

Du gjorde det rette og har ikke noe å skamme deg over. Søndag blir bra det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det på søndag? :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Han er jo en pinglemann! Driver og tilnærmer seg forsiktig og sjenert, stryker deg på føttene og sier pene ting. What-the-fuck!

Hadde han tatt deg med storm, knulla deg herfra til evigheten og sengekjemien hadde vært på øverste hylle så hadde han selvsagt vært noe å satse på.

En sånn likestllings-påvirka-sjenert-vet-ikke-helt-åssen-han-skal-tilnærme-seg-en-kvinne-type......

Dump ham

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde det veldig fint på jobb på søndag. Han varswe før jeg kom og åpna døra i det jeg kom og ga meg en lang og klein klem :P Jeg skjønte ikke helt hva som skjedde og rakk egentlig ikke å gjengjelde klemmen helt, så det hele ble litt flaut. Men vi hang sammen hele vakta, skravla i vei om løst og fast. Det virket litt som han ville imponere meg og, for han vet at jeg har en ting for gutter med gitar, og før jeg rakk å komme inn døra på jobb så satt han med gitaren, hehe.. :) Jo bedre jeg blir kjent med han jo mer liker jeg han. Jeg klarer ikke å forstå at han ikke har lyst å bli bedre kjent, for vi har virkelig en superfin kjemi. Den meldingen han aldri svarte på var ikke tema, men alt annet var ... <3 Vi pratet om barndom, musikk, drømmer, ambisjoner, trening, mat, what not....

Sukk... Det er jo ikke mer jeg kan gjøre, jeg må bare håpe på at han tar kontakt en dag... Jeg kan iallefall ikke sende han en ny mld...

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Høres merkelig ut at han ikke har svart på den meldinga ass, for det virker jo fint sånn ellers.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres merkelig ut at han ikke har svart på den meldinga ass, for det virker jo fint sånn ellers.

I know... :-/ Ut fra hvordan han ter seg når vi møtes og ting han sa når vi klina, så virker det som han iallfall er litt interessert. Men igjen, hadde han vært det så burde han vel svart på meldinga...

- TS

Skrevet

Enkelte menn kan være minst like merkelige som enkelte av dere kvinner kan være til tider.

Skrevet

Jeg vil nødig gi deg for høye forhåpninger, men :romeo: virker som et godt tegn. God påske!

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

I dag fikk jeg enda en liten positiv tilbakemelding via noen andre kollegaer. De fortalte at på en jobbfest for et par måneder siden hadde han spurt etter meg hele tiden og lurt på hvor jeg ble av da klokka passerte det tidspunktet jeg egentlig skulle dukke opp. Han hadde også rettet på frisyren sin og virket forventningsfull da jeg skulle komme. Kollegaen som fortalte meg dette vet ikke at jeg og han har klina, men hun spurte meg om vi hadde noe på gang fordi han virket så opptatt av meg.

Buhuuuu, han oppfører seg jo som han liker meg, så hvorfor i h..... svarer han ikke på den meldinga????

Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke fikk varsel på facebook om at du skrev en melding? Hender at jeg ikke har fått varsel, også ser jeg plutselig ved en tilfeldighet at noen skrev til meg for flere dager siden. Eller kanskje han bare har glemt å svare?:)

Har viser jo ganske tydelig at han liker deg når dere treffes, så jeg tror jeg heller ville fokusert på det, enn å tenke på at det finnes EN melding han ikke har svart på ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskjekanskje, men jeg tror rett og slett han har fått litt noia... :-P Jeg kan iallefall ikke sende han en ny melding, så her får vi bare se om det kommer en ny anledning eller ikke... Jeg blir ikke lei meg hvis det gjør det, iallefall :-)

AnonymBruker
Skrevet

Har det skjedd no siden sist? :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

nope, null sett eller hørt til han :-/

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Så, da er saken med min nydelige, sjarmerende og deilige kollega avgjort.

Her om dagen var jeg tøff og tok mot til meg og sendte han en sms der jeg skrev en ganske hyggelig melding og prøvde å avklare litt blabla. Fikk et kjempelangt svar tilbake, der han skrev at jeg var nydelig og spennende og at natten med meg var fantastisk, men at han var alt for nysingel til å være klar til å fokusere 100% på nye jenter nå, og at han hadde latt være å svare på facebookmeldingen min fordi han ikke ville villede meg. Han presiserte også at det ikke var noe galt i meldingen jeg skrev, og at under andre forutsetninger hadde ting kanskje vært annereldes.

Haha... "Det er ikke deg, det er meg..."

Men det går fint, jeg har jo skjønt dette en stund. Tenkte bare å oppdatere dere :) Så da er vel dessverre denne tråden utgått på dato for min del, buhu.

- TS

Skrevet

Så, da er saken med min nydelige, sjarmerende og deilige kollega avgjort.

Her om dagen var jeg tøff og tok mot til meg og sendte han en sms der jeg skrev en ganske hyggelig melding og prøvde å avklare litt blabla. Fikk et kjempelangt svar tilbake, der han skrev at jeg var nydelig og spennende og at natten med meg var fantastisk, men at han var alt for nysingel til å være klar til å fokusere 100% på nye jenter nå, og at han hadde latt være å svare på facebookmeldingen min fordi han ikke ville villede meg. Han presiserte også at det ikke var noe galt i meldingen jeg skrev, og at under andre forutsetninger hadde ting kanskje vært annereldes.

Haha... "Det er ikke deg, det er meg..."

Men det går fint, jeg har jo skjønt dette en stund. Tenkte bare å oppdatere dere :) Så da er vel dessverre denne tråden utgått på dato for min del, buhu.

- TS

Idiotfyr.

Men livet går videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...