Romilo Skrevet 17. mars 2012 #21 Skrevet 17. mars 2012 Du vet du er surrete når du legger fjernkontrollen i kjøleskapet
Silfen Skrevet 18. mars 2012 #22 Skrevet 18. mars 2012 Du vet du er surrete når du legger fjernkontrollen i kjøleskapet Haha, jeg har hatt en del av de der i det siste, hjernen har ikke vært helt funksjonell. ... når man kommer ut av dusjen og ikke husker hva man skal gjøre, som i "ta et håndkle" ... når man skal inn i nettbanken og ikke husker hvilken bank man har ... når man vekker ungene for at de skal på skolen. På en lørdag ... 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #23 Skrevet 18. mars 2012 Du vet du er surrete når du legger fjernkontrollen i kjøleskapet Eller når du går ut av dusjen og kommer på at du bare har vasket håret.
Romilo Skrevet 18. mars 2012 #24 Skrevet 18. mars 2012 Haha, jeg har hatt en del av de der i det siste, hjernen har ikke vært helt funksjonell. ... når man kommer ut av dusjen og ikke husker hva man skal gjøre, som i "ta et håndkle" ... når man skal inn i nettbanken og ikke husker hvilken bank man har ... når man vekker ungene for at de skal på skolen. På en lørdag ... HAHAHAHAH, herlig!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. mars 2012 #25 Skrevet 18. mars 2012 Du vet du er Kåge`er når du savner KG-smilyene på facebook - det hender meg ofte
123sport Skrevet 18. mars 2012 #26 Skrevet 18. mars 2012 du vet har selvdisiplin når du kaster resten av sjokoladekakestykket i søppelkassen, for så å ta den opp igjen en halv time senere og spise den 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #27 Skrevet 18. mars 2012 du vet har selvdisiplin når du kaster resten av sjokoladekakestykket i søppelkassen, for så å ta den opp igjen en halv time senere og spise den
Casall Skrevet 18. mars 2012 #28 Skrevet 18. mars 2012 Du vet du bor på landet når - Det ikke kommer en eneste bil eller buss etter 2100. - Når du spretter opp av senga, titter ut og lurer på hva f.. som skjer, når søppelbilen kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #29 Skrevet 18. mars 2012 Du vet du har fisehumor når du løper rndt og leker med katten, og fiser mens du ser hvor overraska katten blir- og ler høyt helt alene 3
Havbris Skrevet 18. mars 2012 #30 Skrevet 18. mars 2012 ... for sløv når du HVER VINTER plukker frem ski som er fulle av klister fra senvinteren
123sport Skrevet 18. mars 2012 #31 Skrevet 18. mars 2012 ... for sløv når du HVER VINTER plukker frem ski som er fulle av klister fra senvinteren kjenner den igjen.. det er så irriterende!
Marikke Skrevet 19. mars 2012 #32 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Du vet du har sovet for lenge utover morgenen når kjæresten kommer hjem og sier "Har du lagt deg allerede?" edit: trykkfeil Endret 19. mars 2012 av Marikke
Nuttery Skrevet 19. mars 2012 #33 Skrevet 19. mars 2012 Du vet du er badass når du spiser moam på biblioteket selv om det ikke er lov. Du vet du er ambisiøs når du har 20 bøker på nattbordet selv om du vet du ikek har lest en bok på årevis. Du vet du er trøtt når du legger deg elleve på kvelden, står opp elleve på morgenen, og etter fire timer går du å legger deg igjen f ordi det er så jævla kjedelig å være våken..
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #34 Skrevet 19. mars 2012 Du vet prompen din lukter helt forjævlig når hunden du har under dynen, kravler for livet for å komme seg ut for å få oksygen. dette er selvopplevd for noen uker siden. Jeg lo så jeg gråt!! Stakkars hund 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #35 Skrevet 19. mars 2012 Du vet prompen din lukter helt forjævlig når hunden du har under dynen, kravler for livet for å komme seg ut for å få oksygen. dette er selvopplevd for noen uker siden. Jeg lo så jeg gråt!! Stakkars hund Hahahahahahahahahahahahahaahahah!!!!!!! Stakkars dyr, drapsforsøk kaller jeg det der!
Sophie-Ann Skrevet 19. mars 2012 #36 Skrevet 19. mars 2012 Jeg ler faktisk så jeg griner nå! Tenker på den stakkars hunden. Det er en liten hund og jeg har en STOR og tung dyne. Jeg hadde kloremerker bak på beina etter hennes forsøk på å rømme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå