AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Jeg må bare få en utblåsning her... Det er så mye misforståelser og mobbing på KG av og til at jeg blir sprø!!1 Det er nesten som om noen medlemmer gjør alt de kan for å misforstå hva en annen bruker skriver og de snur og vrir og overdramatiserer det en har sagt. Man blir analysert og dømt for det minste lill feiltrinn. Hvis man sier noe ikke alle er enige i kommer fader meg en vegg av medlemmer og hakker på en!! Nåde hvis man lufter en ide som ikke er populær, da blir man jo dømt til en viss plass og får en egen fanklubb (les: stalkers) som gjør hva de kan for å spore en deg opp i andre tråder og minne deg på hva du har skrevet i en tidligere tråd. Hva hvis man forandrer mening? Hva hvis man ser at man har tråkket noen på tærne og prøver å unngå å gjøre det i fremtiden. Neida, da er KG politiet på plass og minner deg om at du har dobbelt moral siden du skrev slik og slik i en annen tråd. Ikke alle er forfattere her inne, ikke alle er like flinke til å uttrykke seg, og enkelte medlemmer gir seg heller ikke på å fortelle anrde hvor forferdelige de er. Også er det den pokkers feige AB som hele tiden kommer med bitende bemerkninger og gjør seg morsomheter på andre medlemmers bekostning! Er så lei at jeg vurderer å melde meg ut av hele greien, og jeg har vært her i over ett år nå. Skjerpings folkens!! Dere moralens voktere er like patetiske som de dere kritiserer!!!! 2
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har ikke lagt merke til noe av dette, jeg. Men å kritisere AB når du selv er Ab blir for dumt. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Ikke vits i. De det gjelder skjønner det ikke selv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har ikke lagt merke til noe av dette, jeg. Men å kritisere AB når du selv er Ab blir for dumt. Forsåvidt, men TS har et poeng. Man blir stalka her inne. 1
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Forsåvidt, men TS har et poeng. Man blir stalka her inne. Ja, jeg forstår hvorfor h*n skriver som Ab.. Men syns det allikevel blir litt.. teit.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Ser poenget, men samtidig må en bare heve seg over det. Det er veldig spesielt her inne, mange som bare er ute etter å provosere og blir ekstra tøffe bak tastaturet. Jeg møter så og si aldri noen som oppfører seg sånn IRL som en del gjør her inne. 3
Kala Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 +1 skjønner hva du mener, heldigvis er det ikke alle her inne som er slik det beste er å overse de usaklige kommentarene, og holde seg til diskusjonens emne. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 Når jeg møter folk som er motbydelige eller frekke så lurer jeg alltid på om vedkommende er på KG, og hvem evnt vedkommende er her inne. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 Når jeg møter folk som er motbydelige eller frekke så lurer jeg alltid på om vedkommende er på KG, og hvem evnt vedkommende er her inne. Jamen, det er jo skikkelig trist at det er slik. Kanskje det bare er meg som overreagerer, men blir skuffa av og til. Og jeg skriver nok feil ting jeg og av og til, men det er liksom ikke rom for å gjøre feil her... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå