Gå til innhold

Guiltys dagbok


Gjest Guilty

Anbefalte innlegg

Gjest Guilty

Da prøver jeg meg på en dagbok her inne så jeg har et sted å skrive om det jeg føler for :) Blir et ganske kort førsteinnlegg men jeg aner ikke hva jeg skal skrive nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Guilty

Ops, haha. Glemte visst denne litt allerede.. Jaja. Nå er jeg her, så :D Har hvertfall hatt en kjempefin helg hos foreldrene mine, med masse god mat og fine gåturer i sola. Er deilig med rolige helger! Det mest dramatiske som hendte var at jeg brant bort halve neglen min når jeg skulle tenne på telys :gjeiper: Ikke lett når lighteren er dårlig og flammen plutselig går til siden uten grunn. Idag tok jeg piercing i navlen og er veldig fornøyd! Jeg hadde det før men tok den ut for rundt 2 år siden. Gruet meg kjempemasse, men etter den var tatt så skjønte jeg ikke hvorfor. Det vondeste var den "klemma" de setter på først, og det er jo virkelig ikke vondt. Så da var det unnagjort :). Ikveld skal jeg bare gå tur og rydde litt, for kjæresten min kommer imorgen :D Har ikke sett han på rundt 5 uker så skal bli godt å se han igjen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guilty

En stund siden igjen, ja :P Er ganske hektisk for tiden, driver og flytter. Fikk nøklene til nye leiligheten idag så hele dagen har gått til å bære og pakke mer ting egentlig. Blir en natt til her i gamle leiligheten siden ingen kunne hjelpe til å bære idag, men har noen som hjelper oss imorgen :) Blir så deeeeeilig! Har så utrolig mye problemer med utleier, han har svindlet oss for penger og han låser seg inn i leiligheten! De vi leier gjennom nå bruker et utleiefirma så forhåpentligvis går det litt bedre. Også er leiligheten helt fantastisk fin og vi har fått en liten terrasse og hageflekk :D. Ellers har dagen vært veldig fin da vi fikk ny frontrute på bilen og kjæresten fikk igjen en god del penger på skatten. HERLIG :D Nå skal jeg spille litt sims før vi drar til noen venner for å grille :) Kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Guilty

Da er jeg på plass i nye leiligheten og har endelig fått tilbake nett, begynte å bli litt smågal :tongue:. Nå har jeg vært flink husmor og satt på 4 vaskemaskiner idag, skal sette på en til snart også faktisk og etter det har jeg ikke mer plass å henge det opp. Har en god del å få unna siden vaskemaskinen røyk for 2 uker siden. Ellers tenkte jeg jo egentlig å rydde idag, men samboer dro til noen venner for å ha det gøy og da kan jeg se på tv med god samvittighet. Og nå går jo Shrek på tv og, fortsatt underholdende :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...