Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Den 7 februar sluttet jeg på p-pillene mine, etter to dager, altså den 9 februar fikk jeg mensen. Den varte fram til 14 februar. Altså ca 5 dager. Jeg skulle deretter ha mensen igjen ca 6 mars. Den har ikke dukket opp, og det er nå 16 mars. I mellom tiden har jeg hatt sex ubeskyttet med min kjære flere ganger. Da jeg var ca en uke sen tok jeg en graviditetstest og den viste negativ. Men nå er jeg jo ca 10 dager sen, og de to siste døgnene har brystvortene mine stukket litt på en måte, stikke/svie, og de er ømme når jeg stryker på dem. Det er ikke selve brystet, bare brystvortene.

Det jeg lurer på er:

1. Kan jeg være gravid? I så fall hvorfor viste testen negativ og når kan jeg teste igjen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe som heter "sen" når man har sluttet på p-piller, da har man ofte ikke regelmessig syklus på mange måneder.

Skrevet

Jeg har sluttet på p-piller to ganger før, og da har jeg hatt regelmessig mens rett etterpå i alle fall. I tillegg gikk jeg bare to uker denne gangen fordi jeg fikk soppinfeksjon med en gang slik som de Andre gangene...

AnonymBruker
Skrevet

Javel, men er test er iallefall 99. et eller annet% sikker på den dagen du påstår du venter mensen. Hvis du fortsatt tror du er gravid får du teste en gang i uka eller noe da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...