Pinnsvinet Skrevet 16. mars 2012 #1 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei! Har en subaru legacy, 1995 modell automatgear. Drivknutet på høyre side er ødelagt, og fattern skal prøve å hjelpe. Men så har vi fått beskjed om at man må bytte hele drivakselen, og at det ikke er nok å bare bytte drivknute (i følge bilforhandleren). Så vi lurer på hvordan man løsner drivakselen på denne bilen? Har prøvd å søke litt rundt, men fant bare beskrivelser for andre merker enn subaru, og etter hva jeg har skjønt så er det litt forskjell fra bil til bil.. Er det noen flinke bil - folk der ute som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 19. mars 2012 #2 Del Skrevet 19. mars 2012 Er ingen bilmekaniker jeg asså, men har som alle andre smågutter skrudd mye i ungdommen Byttet drivknute på en subaru pickup, det var ingen problem, bare løsne akslingen og plukke fra hverandre det du skal bytte. En selger vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvinet Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2012 Er ingen bilmekaniker jeg asså, men har som alle andre smågutter skrudd mye i ungdommen Byttet drivknute på en subaru pickup, det var ingen problem, bare løsne akslingen og plukke fra hverandre det du skal bytte. En selger vil selge Takker og bukker for svar! I løpet av helga har faren min fått til å fikse det hele, han plagdes litt med å få løs akslingen, (men det er en gammel bil med litt rust) men så fikk han fikset det. Så i dag var bilen fin igjen, og ingen knakende, dunkende, ekle lyder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå