Gå til innhold

Magefett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 23 år og jeg har født 3 barn. Yngste er 2 1/2 år !

Jeg sliter veldig med selvtiliten min ang kroppen!

Magen er størst problem får meg. Jeg trener men magen blir jeg aldri kvitt. Den er så slapp og hengende, noen tror jeg er gravid! og jeg vil nesten ikke vise meg frem får kjæresten min.

Jeg er kansje litt overvektig, men bare litt lubben, veier 65 kg og er 1.65 lang.

D jeg lurer på er om noen har erfaring med fjerning av hud på magen.

Jeg har tenkt på å kontakte fast legen og høre om jeg har mulighet til og få dette dekket.

Jeg har lyst til å kunne gå på stranden om sommeren uten t skjorte og jeg har lyst til å kunne vise meg forran typen min i bar overkropp og ikke bare under dyna!

Håper jeg får noen svar fra noen som vet noe om fjerning av hud etter fødtser eller sjenerelt fjerning av hud på magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 23 år og jeg har født 3 barn. Yngste er 2 1/2 år !

Jeg sliter veldig med selvtiliten min ang kroppen!

Magen er størst problem får meg. Jeg trener men magen blir jeg aldri kvitt. Den er så slapp og hengende, noen tror jeg er gravid! og jeg vil nesten ikke vise meg frem får kjæresten min.

Jeg er kansje litt overvektig, men bare litt lubben, veier 65 kg og er 1.65 lang.

D jeg lurer på er om noen har erfaring med fjerning av hud på magen.

Jeg har tenkt på å kontakte fast legen og høre om jeg har mulighet til og få dette dekket.

Jeg har lyst til å kunne gå på stranden om sommeren uten t skjorte og jeg har lyst til å kunne vise meg forran typen min i bar overkropp og ikke bare under dyna!

Håper jeg får noen svar fra noen som vet noe om fjerning av hud etter fødtser eller sjenerelt fjerning av hud på magen.

Dette kan du få dekket. Kontakt fastlegen din og han vil hendvise deg vidre og du vil bli vurdert om du har nok hud til at du kan få dette dekket.

Jeg har tatt full bukplastikk men har gjort det privat da jeg antar at jeg ikke hadde nok hud til å få det dekket. Jeg undersøkte ikke dette. Tok heller direkte kontakt med Fornebuklinikken og fikk ordnet det der.

Beste innvesteringa jeg noen sinne har gjort, hehe.

Kjempe fornøyd med min flate mage=)

Skrevet

Oki. Tusen takk får svar. Hvor mye kostet det og gjøre det privat? Og er det sant at man ikke kan få flere barn? Har ikke tenkt på det nå, men om fks 8-10 år til? :)

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi fikk ikke dekket mageoperasjon, selv om magen var helt "ødelagt" etter flere svangerskap. Uansett hvor mye hun trente så var den hengende magen der. For å få det dekket så må du ha fysiske plager av det, f.eks sår og soppinfeksjoner under henget..

Hun gjorde det privat, medi3 hvis jeg ikke husker helt feil, og hun måtte betale ca 55 000. Da gjorde hun full bukplastikk, og også noe fettsuging på sidene. Pannekakeflat mage nå! Men det var en lang prosess i etterkant. Hun måtte gå med et slags korsett/body på ukesvis. Fikk ikke løfte tungt, og de første ukene var hun så og si sengeliggende.

Skrevet

Kostet 50000 med fettsuging av magen og sideflesket.

Du kan fint få barn etter en bukplastikk men det lønner seg nok å vente til man er ferdig med barn, hvertfall om man må betale det selv. Kan jo hende magen blir stygg igjen etter nok et svangerskap vettu.

Skrevet

Sikkert billigere i f.eks. Tallinn i Estland.

Skrevet

Sikkert billigere i f.eks. Tallinn i Estland.

Det er det helt sikkert, men usikker på hvordan garantier man har om noe skulle gå galt

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, mener du jeg skal betale for fjerning av ditt magefett for mine surt betalte skattepenger?

Nei, ta deg selv i nakken og begynn å trene. Som 23-åring er huden din ennå så elastisk at den klarer gå tilbake til det normale. De fleste av oss som har født barn har hatt det samme problemet som deg. Krever egeninnsats for å få kroppen sin tilbake. Kan ikke sitte på ræva og vente på endringer.

Mener du virkelig du skulle oppta en benk på operasjonssalen for å fjerne daukjøtt(som du kan fikse selv) mens syke personer skal stå i kø? Og JEG skal betale for det?

OPP OG RØR DEG!!

Skrevet

Kjære vene, mener du jeg skal betale for fjerning av ditt magefett for mine surt betalte skattepenger?

Nei, ta deg selv i nakken og begynn å trene. Som 23-åring er huden din ennå så elastisk at den klarer gå tilbake til det normale. De fleste av oss som har født barn har hatt det samme problemet som deg. Krever egeninnsats for å få kroppen sin tilbake. Kan ikke sitte på ræva og vente på endringer.

Mener du virkelig du skulle oppta en benk på operasjonssalen for å fjerne daukjøtt(som du kan fikse selv) mens syke personer skal stå i kø? Og JEG skal betale for det?

OPP OG RØR DEG!!

Du har skjønt mye, ser jeg :sarkasme:

Du betaler for hennes operasjon? Ja, du betaler skatt, men det gjør hun også. Så når du blir syk er det da HUN som betaler for dine problemer da? Snakk om å være ego :filer:

TS: jeg syns du skal snakke med legen din om du kan få hjelp :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

OPP OG RØR DEG!!

Gratulerer, du vant herved premie for årets mest sneversynte og lite empatiske innlegg! Premien var på 100 000 kr, men den ble heller donert til en god sak. Faktisk gikk noe av pengene til å støtte damer som sliter med kroppslige plager etter fødsel! Så nok en gang; gratulerer! Du må være utrolig stolt av deg selv! :jepp:

Jeg er så drittlei av å lese den der "VRÆL, skal miiiine skattepenger brukes til å hjelpe andre????" hver gang noen ønsker hjelp til å løse problemer med kroppen sin. Vi betaler alle skatt og har alle våre uvaner, så hvorfor så pirkete og hjerteløs? Flytt til et annet land da, der du alle må betale alle helseutgifter selv. Så slipper du å irritere og syte så mye over hva skattepengene dine går til!

AnonymBruker
Skrevet

Løst mageskinn er vel ikke akkurat en sykdom? Hvordan skulle sykehuskøene se ut her i landet dersom kirurgene/sykehusene skulle bruke tiden på å fjerne hudflesk pga fødsel/galt kosthold?

Dette kalles kosmetiske inngrep som vi selvsagt skal betale selv!

Skrevet

Hei igjen og takk får svar!

Til deg som mener jeg sitter på "ræva" hele dagen og spiser galt så gjør jeg ikke det!

Jeg trener på trenings studio og er med på både zumba og styrke hver eneste uke. Jeg spiser sunt! Og jeg later meg ikke på sofan hver eneste dag!

Jeg har prøvd lenge å få en kropp jeg selv kan leve med! Og magen er den delen jeg sliter med! Jeg vet at den magen jeg har ikke kan trenes bort, hunden vil fortsatt være der!

Jeg vil bare ha nok selvtillit til å gå på stranden og kunne vise meg for kjæresten!

Og tusen takk til dere som har kommet med fine svar :) dere som sliter med samme problemet som meg skjønner meg sikkert.

Og jeg har ikke tenkt til å få flere barn, men ingen vet hva fremtiden bringer.. Og jeg er enda ung, så en liten "at på klatt" om mange år kunne jeg tenke meg :-)

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva du enn gjør, ikke velg Fornebuklinikken. Min venninne ble fullstendig ødelagt der. De gjorde feil og hun sliter som bare pokker. Så styr unna dem.

AnonymBruker
Skrevet

Løst mageskinn er vel ikke akkurat en sykdom? Hvordan skulle sykehuskøene se ut her i landet dersom kirurgene/sykehusene skulle bruke tiden på å fjerne hudflesk pga fødsel/galt kosthold?

Dette kalles kosmetiske inngrep som vi selvsagt skal betale selv!

Du er klar over at det allerede eksisterer et offentlig tilbud om dette, hvor det også er sykehuskøer..?

Kosmetiske inngrep blir i en del tilfeller faktisk dekket av staten!

Idiot...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...