Ryvre Skrevet 16. mars 2012 #22 Skrevet 16. mars 2012 Hva karakteriseres som en kraftig mens? For meg så er det når man må bytte bind hver time og det da er nesten så jeg har blødd gjennom både bind, truse og bukse
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #23 Skrevet 16. mars 2012 For meg så er det når man må bytte bind hver time og det da er nesten så jeg har blødd gjennom både bind, truse og bukse Så utrolig kjipt :( Går du på do også hver time? Jeg synes det er så ubehagelig å se at det ser ut som en krigssone oppi doen etter meg
Ryvre Skrevet 16. mars 2012 #24 Skrevet 16. mars 2012 Så utrolig kjipt :( Går du på do også hver time? Jeg synes det er så ubehagelig å se at det ser ut som en krigssone oppi doen etter meg Ja jeg må jo sitte på doen hver gang jeg skifter. Ellers blir det jo bare søl og gris, også greit å få tørket seg skikkelig. Men jeg er vant til det Må uansett på do ganske mange ganger i løpet av en dag, selv når jeg ikke har mensen pga en sykdom. Og jeg har sluttet å se ned i doen når jeg skal spyle
Gjest zebra:) Skrevet 17. mars 2012 #25 Skrevet 17. mars 2012 Har dere mellomblødninger i tillegg til en uke med crazy mensen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå