Gå til innhold

Badevektproblem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Først av alt, så vet jeg at dette kanskje ikke var riktig forum å poste på, men jeg antok at jeg kanskje ville finne flest folk som brukte badevekt her inne, og dermed ha større sannsynlighet for å finne noen som kan hjelpe. :jepp:

Var på tide med en ukentlig veiing her om dagen, så jeg hoppet på, krysset fingrene, kikket ned og så en stor Err, der det burde stått for mange tall. Har kikket gjennom skuffer for å se om jeg fant noen bruksanvisning som kunne svare meg på hva som skjedde, men enten fulgte det ikke med, ellers har den gått i søpla.

Har en slik en. Vet jeg ikke har gått opp femti kg på en uke slik at jeg har blitt for tung, men er det noen som vet om den er ødelagt eller bare trenger nytt batteri, f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Prøvde du flere ganger eller bare den ene gangen?

Kommer sånn på min vekt noen ganger også (kjøpt på nille) men funker når jeg har prøvd andre gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Jeg vet ikke hvor min er kjøpt, tror det var Jernia, typen hvor man starter den med å tappe foten på et hjørne. Der har kommet ERR to ganger.

Ene gangen var når jeg tråkket oppå før den hadde nullsatt seg, andre gangen skjønte jeg ikkeno, men det forsvant når jeg satte i et nytt batteri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du flere ganger eller bare den ene gangen?

Har prøvd flere ganger. Lot den til og med stå en dag, uten at det bedret seg. :klo:

Jeg vet ikke hvor min er kjøpt, tror det var Jernia, typen hvor man starter den med å tappe foten på et hjørne. Der har kommet ERR to ganger.

Ene gangen var når jeg tråkket oppå før den hadde nullsatt seg, andre gangen skjønte jeg ikkeno, men det forsvant når jeg satte i et nytt batteri.

Da spørs det om ikke jeg skal plukke ut batteriet og ta det med på Clas Ohlson for å se om jeg finner et likt et.

Takk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...