Gå til innhold

Hvilke bokklubber er du medlem av?


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med i Bokklubben Nye Bøker og Den Norske Bokklubben. Sjelden jeg kjøper noe men...har litt dårlig råd...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubben Kunst og Interiør

Cappelens Hobbyklubb

Masse fine bøker som jeg har trøbbel med å avbestille (desverre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare med i tre (Villmarksliv, Lyrikklubben og Dagens bøker), men jeg er på vei til å melde meg inn i flere. Bruker å være med i omtrent alle, og så avbestille alle bøkene. Sørger for å melde meg ut når ett år har gått, og melder meg inn igjen etter en tid. På den måten blir det masse bøker til en veldig billig penge :)

Har de siste fire-fem årene vært med i igjennomsnitt 10 klubber til enhver tid, og avbestilt alt av medlemsbøker hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med i Bokklubben Nye Bøker. Men begynner å bli temmelig lei, det er for sjelden det er nye spennende bøker, stort sett de samme forfatterne som går igjen, og alt for mye krim! Så nå avbestiller jeg massevis, får en tre-fire bøker i året tror jeg. Men greit å bestille når det er salg, andre bøker osv. Alt går mye bedre nå som man kan bruke internett til å avbestille osv. Slipper man å komme hjem fra ferie og ha to bøker man burde ha avbestilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går mye bedre nå som man kan bruke internett til å avbestille osv. Slipper man å komme hjem fra ferie og ha to bøker man burde ha avbestilt...

Var da ikke noe problem før heller, bare å ringe og si at man skulle avbestille alt den neste måneden feks... Gjorde det flere ganger jeg, i flere forskjellige klubber.

Men ja, kjempegreit nå som alt foregår på nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tiden:

Den norske Bokklubben

Bokklubben Nye Bøker

Dagens Bøker

Vindu mot Verden

Krim og Spenning

Cappelens Bokklubb

Bokklubbens Barn

Barnas Egen bokklubb

Avbestiller flittig- og bestiller en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubben Nye Bøker

Dagens Bøker

Den norske Bokklubben

Krim og Spenning

Bokklubben Mat- og Vinglede

Vindu mot Verden

Cappelens Bokklubb

(Oj, var det så mange... :oops: )

Hvor mange bøker jeg kjøper avhenger av økonomien for øyeblikket, og så er jeg flink til å benytte meg av salg, bonustilbud o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem av:

-Bokklubben Hobbyglede

-Hobbyklubben

-Bokklubben Nye Bøker

Er i grunn kun medlem fordi jeg en gang i tiden hoppet på sånne velkomsttilbud. Fikk masse billige bøker på den måten, og har avbestilt alle bøkene etter det.

Nå er det heldigvis snart tid for utmelding i 2 av bokklubbene, synes jeg får medlemsblader ehele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubbens nye bøker

Verdens biboteket

Krim og spenning

Bokklubbens barn

Cappelens Bokklubb

Romanklubben

De to siste skal jeg melde meg ut av, alt for mye å holde styr på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i Den norske Bokklubben, Dagens bøker og Bokklubbens Nye Bøker. Kjøper sjelden av disse klubbene, er veldig sløv mht. medlemsskapet mitt, glemmer stadig å avbestille, og bruker dermed masse penger på retur-frakt. Veldig dumt. Vurderer å droppe ut av samtlige, men medlemsbladene er greie kilder til informasjon om bøker og forfattere, i tillegg til at de av og til frister med rimelige "må-ha" småting, som f.eks. krus, miniradioer, etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, altfor mange! Romanklubben, Cappelens, Boksamleren, Bokklubben Nye Bøker... Ble bare med for å få litt gratis bøker, som var en del av velkomstpakken, og så måtte vi huske på å avbestille månedensbok hver måned. Nå har vi derimot oppfylt de fleste kravene deres (bl.a. være medlem i ett år), så nå skal vi meldes ut. Jippi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel klar over at innen De Norske Bokklubbene kan dere verve medlemmer til andre klubber enn de dere selv er med i!??!

Altså: Hvis du selv er medlemm i Dagens Bøker og har en venn som vil bli med i Krim og Spenning så kan du verve denne personen til den klubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske Bokklubben og Lyrikklubben.

Kommer til å melde meg ut etterhvert, har uansett ikke råd til å kjøpe bøker derfra. Kan jo kjøpes fra Bokkilden, Amazon eller liknende, eventuelt lånes helt gratis på biblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nicoline

Er medlem av Boksamleren - meldte meg helst inn for å få velkomstpakken. Har i løpet av medlemstiden kun kjøpt en eneste bok, Harry Potter til sønnen min. Så lenge jeg passer på å avbestille de bøkene jeg ikke vil ha så synes jeg det er helt greit å være medlem av en bokklubb. Har alltid vært lesehest og liker å følge med på hvilke nye bøker som blit utgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Norske Bokklubben

Cappelens Bokklubb

Bokklubben Bedre Ledelse

Bokklubben Kunst & Interiør

Lydbokklubben

Har datooversikt for innmeldingene, og planen er å melde meg ut når det har gått akkurat ett år.

Savner Bokklubben Livsglede. :-? Det var den eneste jeg faktisk kjøpte bøker fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...