Gå til innhold

Hvordan er det å trene i tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på sånne lekre treningstights jeg ser alle som jogger på gata i, men jeg lurer på hvordan de er å ha på, og bevege seg i. Jeg trener mest aerobic og dans hjemme og sånn, og har alltid brukt jazzbukser eller vide treningsbukser. Hvordan blir tights i forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Indra

Tights er kjempebehagelig å trene i, føler jeg kan bevege meg akkurat som jeg vil uten hindringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Veldig behagelig, kjenner såvidt de er på og kan bevege meg fritt. Er også mye lettere enn klassiske joggebukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne trent i litt store, vide klær. Men tights er så godt å ha i forhold at jeg velger det. Så tar jeg heller en større topp (med mindre noen skulle kunne trylle frem en vaskebrettmage...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mildrid

Tights er herlig å trene i. Synd jeg ikke ser like herlig ut, mer som en stappet pølse, men det får vike for bekvemmeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener vekter og crossfit i kompresjonstights. Veldig behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke treningstights er spesielt lekkert, men det er veldig behagelig. Jeg liker ikke vidde på bukser, fordi det føles som om det hindrer meg i bevegelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke treningstights er spesielt lekkert, men det er veldig behagelig. Jeg liker ikke vidde på bukser, fordi det føles som om det hindrer meg i bevegelsene.

Enig. Er også lettere å ha kontroll på bevegelsene man gjør i tights. Særlig i aerobic og styrke hvor man sjekker i speilet for å se om man gjør ting riktig. Klarer ikke trene i noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fizbo

Trener kun i tights! Syns det er best å trene i.

Både med i forhold til bevegelighet, og at jeg syns det er mer ubehagelig å bli svett hvis jeg trener i løse klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener ganske variert og alltid i en eller annen treningstights. Det er absolutt til å anbefale! De fleste puster godt og holder en behagelig kroppstemperatur gjennom hele treningsøkten, og hindrer ikke bevegelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper en del, og foretrekker da tights :) Mye bedre enn joggebukser iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...