Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Mildrid
Skrevet

En gang annenhver måned hiver jeg ut det som er der inne og vasker rundt med vann og zalo. Blir gullende rent og det lukter ikke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en stund siden luktet det som om noen hadde dødd inni kjøleskapet. Vasket med sterkt klorinvann. (vasket selvfølgelig med rent vann etterpå) Satte deretter en kopp med litt bakepulver i kjøleskapdøren. Har vært en lykke å åpne kjøleskapet i ettertid. Totalt luktfritt. Bytter bakepulver innimellom.

Skrevet

Vasker også med klorinvann nå og da. Vane jeg fikk etter å ha bodd på kollektiv:P Og et tefat med sånn blande-ut-i-vann-kaffe gjorde susen:)

Skrevet

Klorinvann funket fjell! La inn en oppskåren sitron også, for å sluke eventuelle siste rester. Nå lukter det ingenting :D

AnonymBruker
Skrevet

Det stinker i kjøleskapet, og lukten brer seg.

Var uheldig og glemte en åpnet hermetisk tomatsaus der inne, og nå er lukten blitt uutholdelig!!

Vasket ut med en fuktig klut og satte en liten skål med eddik inni der over natten. Det har ikke hjulpet noe særlig.

Tips taes imot med stor takk!!

Er du sikker på at det ikke har rent under hyllene i sporet som hyllen hviler på?

Fikk sølt blod fra opptint kjøtt i skapet. Vasket,men lukten satt i Tok ut hyller og da så jeg det lå under.

Anbefaler luktfjerner fra enklere liv til å sette i skapet. Fantastiske greier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...