Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor poker noen?

Hva legger man i det?

For min del er dette en ukjent mann som har poket meg. Vi er i fra samme by og jeg har sett han på byen mange ganger da han er skikkelig ekkel. Han har ikke snakket/tatt kontakt med meg, men jeg vet hvem han er allikevel fordi min mann har kommentert han da vi var ute. Hvordan han er og i det hele tatt.

Nå har han plutselig poket meg. Han vet ikke at jeg er sammen med en bekjent av han, så lurer jo naturligvis på hva en slik "poke" egentlig betyr?

Jeg har vært i et forhold i så mange år at jeg har blitt litt "utdatert" :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poke = pøke.

De har bare ikke den streken på engelsk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pøke?? Hva betyr det? :fnise:

Skrevet

For meg er poke en handling synonymt med å skrive "Hei! (Hva skjer?") :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

De jeg poker på facebook er de jeg vil ha sex med. Synes vi bør få noe ala. det her på KG.

Føler det er mye mer oppriktig og modent å poke noen, enn å måtte sende en PM "Halla, keen på litt samleie?"..

edit: Leeeeif! :frustrert:

Endret av Fysikeren
  • Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

De jeg poker på facebook er deg jeg vil ha sex med. Synes vi bør få noe ala. det her på KG.

Føler det er mye mer oppriktig og modent å poke noen, enn å måtte sende en PM "Halla, keen på litt samleie?"..

:fnise: så om de poker deg tilbake vil de også ha sex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke å kile en annen, på en flørtete måte? :klo:

• Liker 1
Skrevet

:fnise: så om de poker deg tilbake vil de også ha sex?

Yup, da er det bare å skifte på senga og invitere til "film" :fnise:

Skrevet

Jeg har venner på facebook som er mer gamle bekjente og som jeg ikke har kontakt med til vanlig, der vi poker hverandre frem og tilbake for å si "hei, jeg har ikke glemt deg, altså!".

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

For min del handler det om pokewar... Ser jeg en poke når jeg logger meg på, sender jeg en tilbake så raskt jeg kan. Det handler om en ren og tom pokeboks... :ler:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

For min del handler det om pokewar... Ser jeg en poke når jeg logger meg på, sender jeg en tilbake så raskt jeg kan. Det handler om en ren og tom pokeboks... :ler:

for meg også.. hadde pokewar med en venn i 1 måned, men ga opp til slutt. han vant :gjeiper: 15 ganger om dagen ble litt mye :ler:

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

for meg også.. hadde pokewar med en venn i 1 måned, men ga opp til slutt. han vant :gjeiper: 15 ganger om dagen ble litt mye :ler:

Jeg har noen som virkelig sitter der og venter på sine poker, og SÅ ille vil jeg aldri bli. :ler: Men jeg renser pokene mine hver gang jeg logger meg på... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ok uansett flørting eller hey hva skjer - betydning så er poken slettet. Han vil ikke under noen omstendighet få respons fra meg. Æsj..

Sa det jo naturligvis til mannen med en gang, for jeg synes alt slik er ekkelt og livredd etter alle tråedene her inne at noe skal.misforståes og ja da er ballen i gang.

Skrevet (endret)

Er absolutt ikke noe som heter "vi har bare en pokewar".

Det er ingen som poker noen bare for å gjøre det, helt uten noen baktanke. Det er enkelt og greit ikke gøy.

Blir akkurat det samme som "Skjer a?"-meldinger. Det er absolutt ingen som bryr seg om hva personen driver med.

Det er enkelt og greit en veldig diskret måte å oppnå kontakt på.

Endret av Fysikeren
AnonymBruker
Skrevet

Jeg poker venner for morro skyld og legger ikke noe i det, poker aldri folk jeg har lite kontakt med.

Gjest Bandit
Skrevet

Er absolutt ikke noe som heter "vi har bare en pokewar".

Det er ingen som poker noen bare for å gjøre det, helt uten noen baktanke. Det er enkelt og greit ikke gøy.

Blir akkurat det samme som "Skjer a?"-meldinger. Det er absolutt ingen som bryr seg om hva personen driver med.

Det er enkelt og greit en veldig diskret måte å oppnå kontakt på.

Uhhh...? Vi kommer tydeligvis fra helt forskjellige verdener. :)

Skrevet

Uhhh...? Vi kommer tydeligvis fra helt forskjellige verdener. :)

Ingen regel uten unntak!

Hehe! Innlegget mitt var litt satt på spissen og i det ekstreme laget.

Uansett er det absolutt noe i det. Jeg kan ikke si at det gjelder for alle, men for mange er dette en realitet de ikke liker å høre.

:)

Gjest Bandit
Skrevet

Ingen regel uten unntak!

Hehe! Innlegget mitt var litt satt på spissen og i det ekstreme laget.

Uansett er det absolutt noe i det. Jeg kan ikke si at det gjelder for alle, men for mange er dette en realitet de ikke liker å høre.

:)

Så det du sier er at hver eneste poke jeg kjører ut kan sørge for at jeg blir sittende igjen som en lurepikk? At kvinner jeg ikke har noe interesse for i det hele tatt oppfatter denne pokingen som noe mer?

Poking er for meg bare en lek. Vil jeg ha mer kontakt, sender jeg da en melding! :)

Gjest Tidssone
Skrevet

*ser for seg de katastrofale følgene det kan få dersom en dame poker Fysikeren og han stiller opp på døren hennes med boner, ready to take-off*

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...