Gjest Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har de siste 2-3 dagene opplevd en smerte neders i magen, kansje i livmoren? Det kan kjennes ut som menssmerter. De er der konstant, men noen ganger presser den ekstra på. Jeg er ikke gravid, jeg har ikke menstruasjon. Det er vondt å presse når jeg må på do, har hatt mye gass i magen også, følt meg litt oppblåst. Av og til vondt når jeg sitter for føler det presser på i underlivet. Noen som har en aning om hva dette kan være? Opplever også litt kvalme og hodepine. Tok paracet tidligere, men har ikke hjulpet.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Sikker på at du ikke er gravid? Er jo typiske symptomer i begynnelsen.
Gjest Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Sikker på at du ikke er gravid? Er jo typiske symptomer i begynnelsen. Veel da må det et mirakel til, har nemlig ikke hatt sex på et år Endret 16. mars 2012 av Tinka1
Minya Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Eggløsning om du er midt imellom to menstruasjoner, luftsmerter om det er på et helt annet tidspunkt i sylusen. Har du vært litt oppblåst og full av luft i det siste, hjelper det å slippe en skikkelig god promp. Prøv å spise noe mat du vet at du får litt løsere mage av, så får du bæsjet og prompet ut det verste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå