AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har opplevd klumpete blod, og disse er gjerne litt mer mørkerød enn det vanlige mensblodet. Det er også en del slim i blodet mitt, er dette virkelig normalt? Syns det er så ekkelt.. I tillegg kommer det mye mer blod nå, enn tidligere - kan dette ha med at jeg hopper over menstruasjon og bare har det hver 3. - 4. mnd?
Moscato Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Heilt normalt, og ja, det kan ha med det å gjere.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Bør jeg la være å hoppe over så mange ganger på rad da? Har jo lest flere steder (på nettet) at det er ok å hoppe over så lenge som tre mnd.
Moscato Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Nei, det gjer du som du vil med. Så lenge du gidd å ha kraftigare blødning, er det opp til deg. Men sjansen er stor for at blødningane blir mindre viss du ikkje hoppar over like ofte.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Okei, takk for svar Skal nok tenke på å ha mensen oftere hvis det kan forhindres på den måten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå