AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Dere som har urinlekkasje, når dere har mensen, bruker dere vanlige bind eller bind som er beregnet på urinlekkasje?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Nå bruker jeg sjelden bind, men foretrekker ob. De få gangene jeg velger bind så velger jeg ut i fra urinlekkasjen. Dette er viktigst pga mengde og lukt og da er ikke vanlig bind bra nok.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har kjøpt meg en "maskin" fra kegel8.co.uk/home1.html - den stimulerer musklene i underlivet og skal hjelpe for både lekkasjer og andre slappe tilstander. Veldig spent på resultatet - tilbakemeldingene fra andre brukere inne på hjemmesiden deres, er veeeeldig fornøyde. Jeg har akkurat startet idag -
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Kan jeg spørre hvilken du kjøpte? Jeg ble anbefalt å kjøpe Kegel8 Ultra Vitality. Den har program både for alle typer inkontinens, samt for å stramme opp og øke følsomheten/vitalisere vaginaen i forhold til sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå