Gjest Tidssone Skrevet 16. mars 2012 #21 Skrevet 16. mars 2012 Prøver du å si at vi som har funnet noen på nett er ikke er spesielt kresne? Javel, deg om det. Jeg hadde møtt én på nett irl før jeg traff min mann. Og da hadde jeg drevet med nettdating i, tja, 8 år. Jeg hadde da snakket med mannen min i fem-seks år på nett. Jeg var, og fremdeles er, ganske sjenert, og jeg ville ikke treffe noen før det føltes riktig. Og jeg synes mannen min var rar, virkelig rar. Til slutt, etter at han sendte meg langstilkede røde roser på døren valgte jeg å treffe ham. Men jeg var skeptisk. Så at man ikke er kresen er vel bare tull. Og det handler vel om å ha et åpent sinn. I dag, nå som jeg er gift og ser tilbake, så skulle jeg ønske at jeg tok flere sjanser og ikke kastet vekk så mye tid på å være kresen. Mannen og jeg kunne i realiteten hatt fem år til sammen hadde det ikke vært for meg. Mvh Yvonne Du er veldig kresen, men syntes mannen din var veldig rar? Og du har et åpent sinn når du snakker i fem seks år med noen på nett før det føles riktig å møte noen? Jeg trooooooor du og jeg har litt forskjellig syn, både på hva som er kresent og hva som er et åpent sinn.
Strikkemamma Skrevet 16. mars 2012 #22 Skrevet 16. mars 2012 Du tror altså ikke på det Tidssone skriver? Det stemmer nok for noen, men mine erfaringer tilsier noe annet. Jeg fant min fantastiske kjæreste via nettdating, selv om jeg var skeptisk til konseptet og jeg har aldri vært mer lykkelig enn det jeg er nå!
Gjest Tidssone Skrevet 16. mars 2012 #23 Skrevet 16. mars 2012 Det stemmer nok for noen, men mine erfaringer tilsier noe annet. Jeg fant min fantastiske kjæreste via nettdating, selv om jeg var skeptisk til konseptet og jeg har aldri vært mer lykkelig enn det jeg er nå! Men hovedspørsmålet til trådstarter var "Er det noe i at innenfor nettdating er rammen så kunstig at det er vanskelig å finne seriøst forhold?" Det var dette jeg svarte på. Hadde spørsmålet vært; "Vet du om noen som har funnet sin partner via nettdating?", Så hadde jo svaret vært ja, nettdating funker for ganske mange.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #24 Skrevet 16. mars 2012 Slik nettdating er for meg så er det egentlig bare en profil jeg har liggende uten å være alt for aktiv. SYnes det er helt meningsløst å sitte og skrive fram og tilbake. Det sier for meg ingenting om jeg kommer til å like vedkommende IRL om vi skriver bra. Har ikke vært så aktiv på å møte noen heller, så for meg så vet jeg egentlig ikke helt hvorfor jeg har giddet å ha profilen. Det er jo så mye annet enn bilder og mailskriving som er avgjørende for om man liker noen. Jeg har også en ide om at det er veldig kleint å møte noen når meninga med møtet er å finne ut om man passer sammen Meeeen, derfor tenker jeg at en sånn nettdatingsside for meg er bedre som et sted der man har mulighet til å møte gutter, det blir en ekstra arena. Så planen min nå er å prøve å få møtt noen litt kjapt istedet for å drive og skrive masse. Har vært på en sånn date, uten å skrive med han først og det var egentlig en veldig positiv opplevelse selv om han kanskje ikke var the one for meg.
Anglofil Skrevet 16. mars 2012 #25 Skrevet 16. mars 2012 Du er veldig kresen, men syntes mannen din var veldig rar? Og du har et åpent sinn når du snakker i fem seks år med noen på nett før det føles riktig å møte noen? Jeg trooooooor du og jeg har litt forskjellig syn, både på hva som er kresent og hva som er et åpent sinn. Jeg tror du misforsto meg, eventuelt jeg som var uklar, for jeg sa ikke at jeg nødvendigvis hadde et åpent sinn. Det jeg mente var at nettdating ofte krever det hvis man skal lykkes i nettdating. Men, jeg mener at det ikke nødvendigvis er en motsetning. Man kan ha et åpent sinn i den forstand at man møter mange via nettet irl, men det betyr jo ikke at man da bare tar den første og beste, som jeg da legger i det å være lite kresen. Ja, jeg var ganske kresen, jeg ville ikke møte hvem som helst, hvilket ble mitt hinder kan man si, og ja, jeg syntes min mann var veldig rar. Det var derfor jeg ikke ville møte ham, jeg ville ikke slå meg til ro med den første og beste. MEN, meninger kan forandres og jeg gav ham en sjanse, hvilket jeg er glad for i dag. Jeg gav ham en sjanse fordi det var ting som skjedde som fikk meg til å tenke annerledes om han, sider han ikke hadde vist tidligere. Mvh Yvonne
Strikkemamma Skrevet 16. mars 2012 #26 Skrevet 16. mars 2012 Men hovedspørsmålet til trådstarter var "Er det noe i at innenfor nettdating er rammen så kunstig at det er vanskelig å finne seriøst forhold?" Det var dette jeg svarte på. Hadde spørsmålet vært; "Vet du om noen som har funnet sin partner via nettdating?", Så hadde jo svaret vært ja, nettdating funker for ganske mange. Hvis du leser tittelen på tråden så står det faktisk "funker nettdating?".. Og jeg vil si at svaret mitt samsvarte med hovedspørsmålet til ts .. 1
Kelsier Skrevet 17. mars 2012 #27 Skrevet 17. mars 2012 I dag oppdaget jeg at jeg har 99 i score med en fyr på Sukker som heter KunForLigg. Jeg har ikke trua.. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå