Gå til innhold

Hva gjør dere på ettermiddagene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere på ettermiddagene? Jeg sliter med å fylle dagene mine ...

Kan ikke være med venninner HVER dag, og går 3-4 uker mellom hver gang jeg ser min kjære.

Vennligst ikke kom med scrapbooking og strikking og sånt tull. Blir så lett å ty til tv, sofa og internett.

Jeg prøver å trene i ny og ne. Men kan ikke trene 7 dager i uka heller... Og er så dårlig til å motivere meg selv til det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kommer hjem fra skolen i halv fire-tiden, trener fra 5-7, og når jeg kommer hjem fra trening gjør jeg enten skole eller ser på tv :) men skjønner problemet ditt, det blir kanskje litt døvt å sitte foran tven hver ettermiddag.. kanskje du kan starte på en eller form for fritidsaktivitet fast en gang i uken? hvis du finner et eller annet som du interesserer deg for, liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme kl. 17. Lager middag fra bunn av. Litt husarbeid. En del på pc, leser litt og ser litt på tv. Nå må det sies at jeg vanligvis legger meg rundt 21. Synes tiden går fort jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hest, så jeg drar i stallen rett etter jobb. ellers går jeg i fjellet/skogen/trener.

Edit: Har samboer da, så ikke at spørsmålet var til dem uten.

Endret av Xtra_lilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Går tur eller trener med hunden :)

Red; Jeg har samboer da, men han er aldri med på tur :ler:

Endret av Bobler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler mat, lager mat, spiser mat, baker, koser med katten, trener, snakker i telefonen, chatter, surfer på nett, ser film, TV-serier eller TV, hører radio, hører på musikk og danser i stua, drikker te/vin/smoothies/kaffe, lager spillelister på Spotify og iTunes, løser kryssord, strikker, leser bøker (mange i uka), leser magasiner og aviser, leser faglitteratur, leser kokebøker, besøker venner, naboer og familie, gjør husarbeid og rydder, går i butikker, går på kafé, planlegger ferieturer, helgeturer og andre koseting, lager lister over ting jeg har lyst til å gjøre og mat jeg har lyst til å lage, himmel og hav, det er jo uendelig mange ting man kan gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg er heller ingen scrapbook/strikkeperson. Da jeg bodde alene, noe jeg gjorde i mange år, besto ettermiddager og kvelder av:

*korpsøving 1-2 kvelder per uke

*trening 2 kvelder per uke

*TV

*nettsurfing

*fast vennekveld på kafe 1 kveld per uke

*lese bøker/magasiner/aviser/faglitteratur

*baking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Trener, rir, styrer med rideklubben og møter der, møter venninner, sover, leser. Jeg er heldig og har flere venninner veldig nærme. Innen for 100 meter har jeg fire gode venninner. Aldri en kjedelig dag her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...