sanssouci Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 (endret) Etter trening i går, har jeg i dag blitt veldig hoven under storetåen, den har vært litt sår og øm de siste ukene, men nå kjenner jeg at jeg er hoven når jeg går på den. Skikkelig ubehagelig.. Vet noen hva det kan være? Eller noen tips om hvordan jeg kan få ned hevelsen? Endret 15. mars 2012 av sanssouci
drosophilia Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Etter trening i går, har jeg i dag blitt veldig hoven under storetåen, den har vært litt sår og øm de siste ukene, men nå kjenner jeg at jeg er hoven når jeg går på den. Skikkelig ubehagelig.. Vet noen hva det kan være? Eller noen tips om hvordan jeg kan få ned hevelsen? Tja, har du vondt i LEDDET? Har dette forekommet før? Personlig var det sånn jeg fant ut at jeg hadde urinsyregikt, men jeg hadde vondt i årevis av og på (og til slutt konstant).
Minya Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Du kan ha tråkket på en liten flis eller lignende som nå sitter fast i tåen og lager en liten betennelse siden kroppen prøver å støte fra seg fremmedlegemet. Se om det er en liten mørk prikk eller noe midt i der hevelsen er, om du finner noe, bruke en nål til å åpne huden rett over og prøv å få det ut. Hvis det ikke ser ut som det er noe der, venter du noen dager og ser om det gir seg før du kontakter lege. Du kan også bare ringe legen og høre om det er lurt å komme inn med en gang. Husk å forklare hvordan det ser ut, hvor vondt det gjør og hvor lenge det har vært sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå