Gå til innhold

Vil ned i vekt.


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

Hei!

Da jeg begynte treningen og kostholdsendringene i januar, veide jeg 63,6 kilo. Nå veier jeg 62 kilo, og ønsker å gå ned 7 kilo til. Jeg er 168 cm høy! Vil det være realistisk å klare dette innen juni? Jeg trener litt styrke, så ser jo at jeg kan ha problemer med å klare det ettersom muskler veier mer enn fett, men det er det som er målet mitt. Vekta mi er ikke så gal, men alt fettet er samlet på magen, og dermed ser jeg relativt feit ut.

Jeg trener 30 day shred 3-4 dager i uken, har gym, går til skolen også skal jeg begynne å jogge litt veldig snart. Kostholdet mitt er relativt sunt, men jeg er alt for glad i å bake, og det er flere ganger i uken at jeg ender opp med et stykke brownies, en muffins eller andre bakevarer. Fullstendig klar over at jeg må slutte med det!

Så det jeg lurer på er; er det nok det jeg gjør nå, eller må jeg gå mer drastisk til verks? Ligger på ca 1200-1400 kalorier om dagen + kake innimellom (må nevnes at det aldri er store stykker). Jeg har prøvd å sette meg mest mulig inn i dette, og har en idè om hva svaret blir, men jeg er åpen for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Da jeg begynte treningen og kostholdsendringene i januar, veide jeg 63,6 kilo. Nå veier jeg 62 kilo, og ønsker å gå ned 7 kilo til. Jeg er 168 cm høy! Vil det være realistisk å klare dette innen juni? Jeg trener litt styrke, så ser jo at jeg kan ha problemer med å klare det ettersom muskler veier mer enn fett, men det er det som er målet mitt. Vekta mi er ikke så gal, men alt fettet er samlet på magen, og dermed ser jeg relativt feit ut.

Jeg trener 30 day shred 3-4 dager i uken, har gym, går til skolen også skal jeg begynne å jogge litt veldig snart. Kostholdet mitt er relativt sunt, men jeg er alt for glad i å bake, og det er flere ganger i uken at jeg ender opp med et stykke brownies, en muffins eller andre bakevarer. Fullstendig klar over at jeg må slutte med det!

Så det jeg lurer på er; er det nok det jeg gjør nå, eller må jeg gå mer drastisk til verks? Ligger på ca 1200-1400 kalorier om dagen + kake innimellom (må nevnes at det aldri er store stykker). Jeg har prøvd å sette meg mest mulig inn i dette, og har en idè om hva svaret blir, men jeg er åpen for tips!

Jeg er 168 cm også, og veier 56-57 kg. Vil også gå ned i vekt. Det er magen fettet samler seg på, noe som er veldig irriterende, for jeg er liten andre plasser på kroppen. Jeg gjør akkurat det samme som du gjør, bare at jeg trener "ripped in 30 days" Spiser normalt, altså egentlig hva jeg har lyst på. Er veldig glad i å spise. Men gikk fremdeles ned 2 kg på kort tid. Men nå har jeg sluttet å trene... Så skal starte opp igjen snart forhåpentligvis. Men jeg tror du klarer å gå ned bare du ikke sprekker. Målet mitt er å gå ned 5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier akkurat det samme som deg og vil ned 7-8 kg innen sommeren. Jeg trente 30 day shred i 10 dager og skadet kneet:/ Vær derfor forsiktig når du trener dette! Nå kan jeg ikke jogge eller andre treningsformer som belaster kneet.. Nå må jeg klare det kun ved hjelp av kostholdsendringer og andre treningsformer. Vil gjerne ha tips jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier akkurat det samme som deg og vil ned 7-8 kg innen sommeren. Jeg trente 30 day shred i 10 dager og skadet kneet:/ Vær derfor forsiktig når du trener dette! Nå kan jeg ikke jogge eller andre treningsformer som belaster kneet.. Nå må jeg klare det kun ved hjelp av kostholdsendringer og andre treningsformer. Vil gjerne ha tips jeg også:)

Hva er drømmevekten? Har du prøvd ripped in 30 days? Det du kunne ha gjort er å hoppe over de øvelsene de gjør som er skadelig for kneet. Litt trening er bedre enn ingen trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier akkurat det samme som deg og vil ned 7-8 kg innen sommeren. Jeg trente 30 day shred i 10 dager og skadet kneet:/ Vær derfor forsiktig når du trener dette! Nå kan jeg ikke jogge eller andre treningsformer som belaster kneet.. Nå må jeg klare det kun ved hjelp av kostholdsendringer og andre treningsformer. Vil gjerne ha tips jeg også:)

Jeg skadet også kneet litt, noe som er litt av grunnen til at jeg ikke trener hver dag =/ Spesielt level 1 var tøff på knærne ettersom jeg ble sliten etterhvert, og dermed ikke gjorde øvelsene ordentlig I guess. Men da er vi tre stk med omtrent samme utgangspunkt og mål; blir spennende å se hva folk tipser oss til å gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...