Gå til innhold

Sko og belte til brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Bryllupskjolen er i boks, og jeg er nå på jakt etter sko og belte til kjolen.

Jeg er ikke på jakt etter de tradisjonelle hvite/ivory skoene,men sko i gråtoner etc. Det samme gjelder beltet, som jeg tenker skal være mer som et silkebånd med muligens noe pynt på.

Er det noen som har tips til hvor jeg kan begynne å lete? Jeg bor i Oslo, men det kan gjerne være internettsider som tipses om. :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke på jakt etter de tradisjonelle hvite/ivory skoene,men sko i gråtoner etc. Det samme gjelder beltet, som jeg tenker skal være mer som et silkebånd med muligens noe pynt på.

Er det noen som har tips til hvor jeg kan begynne å lete? Jeg bor i Oslo, men det kan gjerne være internettsider som tipses om. :biggrin:

etsy har masse fint. Inspirasjon om ikke annet.

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Skrevet

leter meg skakk etter sider med belter til brudekjoler ... noen som har peiling på hvor man finner sånt? jeg vil ikke bestille på utenlandsk nettbutikk. jeg vil måle farge mot kjolen min :)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg ville gått innom brudekjolebutikker! Skulle tro de hadde mye fint der, det hadde de i allefall der jeg kjøpte kjolen min :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Er det noen som har tips til hvor jeg kan begynne å lete? Jeg bor i Oslo, men det kan gjerne være internettsider som tipses om. biggrin.gif

Sash - Etsy - http://www.etsy.com/search?q=wedding%20sash&view_type=gallery&ship_to=NO

Sko: Brandos.

Petalouda jeg har kjøpt to ting fra en designer i Usa, Fine and Flurie, hun er ekspert både på service og på hva du får. Vet du nevnte at du ikke ville til utlandet, men likevel et tips som kanskje kan gi deg noe å gå etter, evt sende deg prøver. http://www.fineandfleurie.com/shoppe/

For ikke å snakke om at hun ikke hadde shippet til Norge før jeg mjauet frem en bestilling.

Diin i Oslo har vel også en hel haug med sash, det samme med Kristins. :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Det var fryktelig unødvendig nå fant jo jeg også noe jeg vil ha! Også i januar! :grine:

il_570xN.254227950.jpg

Skrevet

Jeg ville gått innom brudekjolebutikker! Skulle tro de hadde mye fint der, det hadde de i allefall der jeg kjøpte kjolen min :)

Jeg må i tilfelle ta med kjolen min for å finne rett farge .. går det an mon tro ... ? skulle gjerne kjøpt et underskjørt til den også, og da må jeg jo uansett prøve den for å se om det passer .. kan jeg ta med en kjole i en brudebutikk og be om hjelp til å finne bånd og underskjørt .. ?

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg må i tilfelle ta med kjolen min for å finne rett farge .. går det an mon tro ... ? skulle gjerne kjøpt et underskjørt til den også, og da må jeg jo uansett prøve den for å se om det passer .. kan jeg ta med en kjole i en brudebutikk og be om hjelp til å finne bånd og underskjørt .. ?

Klart du kan, bare huske å reservere time på forhånd. :)

Skrevet

de blir ikke grinete for at jeg ikke har kjøpt kjole der da .. ?

Skrevet

Fant mange bra linker på greenweddingshoes.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...