Mamma1 Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har tatt min første champix-tabletti dag. Noen andre som prøver? Erfaringer?
Sugerøret Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Japp og er røykfri fortsatt Orker ikke re-skrive så her kommer en link i stedet : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=468344&st=0&p=8881332&#entry8881332
Gjest Apophis Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Sambo gikk på de, blei bare dårlig av de og røykte like mye som før (var dårlig samme om han røyka eller ikkje røyka). Så, de funka ikkje for han. Dessverre.
Mamma1 Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2012 Tusen takk for svar. Jeg har slitt en del psykisk siste året, men legen sa at champix.ikke gikk på psyken.. Nå ble jeg litt redd...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Fungerte helt supert her, men jeg ble plaget av mye kvalme og kastet opp så jeg måtte redusere dagsdosen uten at det merktes noe særlig på resultatet.
Mamma1 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2012 Ja, jeg lurer på å ta kun en tablett.. Hvordan ble det når kuren var slutt?
Sugerøret Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Jeg halverte dosen. 1grams tablettene delte jeg og tok bare halve. I ca 3mnd før jeg kuttet ut. Faktisk virket champix så kraftig på meg at jeg tror det første året etter jeg sluttet,luktet folk superfælt og jeg hadde ikke røyksug. Røykere lukter fortsatt men ikke på langt nær så fryktelig som da jeg brukte champix. Vær obs på at champix kan virke på psyken.Men vi er jo alle forskjellige.Ikke sikkert du blir veldig dårlig. Om du merker ting,prøv å halver dosen og snakk med legen. (merklig at h*n sa at champix ikke virket på psyken forresten.)
Mamma1 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2012 Ja, det var rart.. Jeg ville nemlig forsikre meg om at det ikke gjorde det, fordi jeg har vært så langt nede siste året.. Fikk du noe ubehag da du sluttet?
Sugerøret Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 Nei egentlig ikke. Savnet disse syke rare drømmene. Men kan ikke huske at jeg slet med psyken da jeg kuttet ut tablettene.Jeg trappet forsiktig ned .
Mamma1 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2012 Da er jeg på dag 11. Rota det til litt for jeg såg ikke at man skulle ta morgen og kveld av de hvite før jeg var nesten ferdig med dem, men men.. Siste røykedag i fag, kasta siste for ca 5 timer siden.. Men.må innrømme at jeg er litt urolig for morgendagen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå