Gå til innhold

Hvordan leve livet fullt ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor denne tråden passer inn.. så jeg valgte bare å sette den her.

Jeg føler at jeg sitter fast i en boble til tider. Jeg er en person som føler meg lett "fanget" og jeg liker at det skjer mye rundt meg.. Når jeg kan oppleve nye ting og være spontan så har jeg det så bra! jeg har slitt med angst og litt depresjoner fra og til i noen år.. og dette kan til tider holde meg litt igjen, men jeg prøver å gjøre mitt beste for å komme meg ut av det, prøver så godt jeg kan å se lyst på ting, og vente på neste "opplevelse".

Er det noen her som har det på samme måte og vet om noen ting som hjelper?

Morsomme ting å prøve ut, opplevelser man ikke burde gå glipp av, og ting man lærer og vokser av?

Det er så mye jeg vil! Det kan bare være vanskelig å ta en ordentlig "sats" til tider.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hei jeg har mange psykiske lidelser og har aldri vært naturlig lykkelig, lider av sånn biopolar som gjør at hjernen min ikke produserer "lykke" hormoner. og på toppen av det har hatt noen fysisk elidelser som har hemmet meg mye.

men begynte for en liten stund siden å trene igjen, og står opp tidlig om morgenen for å få oppleve dagen, da går jeg lange turer i skog og fjell med hundene mine, bader året rundt i sjøen.

svømmer også i svømmehall, og hopper da fra de høyeste stupebrettene.

du må rett å slett finne ut hva som gir deg et lite kick og hva du ønsker å gjøre, begynn i det små og utvid :D

kanskje rallycross er noe for deg hvem vet? har du ingen lidenskaper?

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvor denne tråden passer inn.. så jeg valgte bare å sette den her.

Jeg føler at jeg sitter fast i en boble til tider. Jeg er en person som føler meg lett "fanget" og jeg liker at det skjer mye rundt meg.. Når jeg kan oppleve nye ting og være spontan så har jeg det så bra! jeg har slitt med angst og litt depresjoner fra og til i noen år.. og dette kan til tider holde meg litt igjen, men jeg prøver å gjøre mitt beste for å komme meg ut av det, prøver så godt jeg kan å se lyst på ting, og vente på neste "opplevelse".

Er det noen her som har det på samme måte og vet om noen ting som hjelper?

Morsomme ting å prøve ut, opplevelser man ikke burde gå glipp av, og ting man lærer og vokser av?

Det er så mye jeg vil! Det kan bare være vanskelig å ta en ordentlig "sats" til tider.

Oi, det var som om å lese om meg selv..... :hakeslepp: ... Herregud, absolutt alt stemte gitt... som om du snakket for meg :) Kan svare seg senere, da jeg ikke har tid nå... men oi, så rart det er at noen kan beskrive min situasjon...

Skrevet

vil gjerne snakke med deg på pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...