Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei og hoppsann!

Jeg har levd ganske sunt en periode på ca 4 mnd. Jeg har ikke gått på noe lavkarbo, men har vært forsiktig med sukker. Har spist veldig lite snop og raske karbohydrater. I dag så har jeg spist gaaaanske mye sjokolade, chips og smågodt. Spiste så mye at jeg nesten ble litt kvalm. Jeg kjenner at jeg har litt hjertebank og litt kjappere puls nå etterpå. Kan dette være pga sukkeret? Jeg er jo ikke vant til å spise det lenger, og kjenner faktisk litt ubehag.

Blir en stund til jeg hiver meg utpå et sånt etegilde igjen :fnise: Sunn mat, kom til meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok sukkeret ja! :) Blir sånn når jeg drikker brus, hehe. Greit å kjenne på kroppen hva sånt egentlig gjør med oss, en gang i blandt! :P Gjør jo ikke det på samme måte når man er vant med raske karbohydrater. Så hvis ikke du har drukket masse kaffe i tillegg, ville jeg satset på sukkeret! :P

AnonymBruker
Skrevet

Hei og hoppsann!

Jeg har levd ganske sunt en periode på ca 4 mnd. Jeg har ikke gått på noe lavkarbo, men har vært forsiktig med sukker. Har spist veldig lite snop og raske karbohydrater. I dag så har jeg spist gaaaanske mye sjokolade, chips og smågodt. Spiste så mye at jeg nesten ble litt kvalm. Jeg kjenner at jeg har litt hjertebank og litt kjappere puls nå etterpå. Kan dette være pga sukkeret? Jeg er jo ikke vant til å spise det lenger, og kjenner faktisk litt ubehag.

Blir en stund til jeg hiver meg utpå et sånt etegilde igjen :fnise: Sunn mat, kom til meg!

Huff, det hørtes godt ut (unntatt den delen som kom etter godteriet). Jeg har heller ikke spist noe slikt på snart 3 mnd. Men da skal jeg huske på din episode neste gang jeg skal spise sukker :fnise:

Skrevet

Man reagerer på sukker når kroppen ikke klarer prossessere den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...