AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Hvilken av disse byene anbefaler dere for et par som liker kunst, museer, historie og litt shopping (ikke klær og sminke, men markeder og butikker med litt ulikt av ting og tang). Gjerne litt show og teater også.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Hvilke språk behersker du, da? Engelsk, tysk og fransk. :gjeiper:
gard Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Hei Jeg synes alle tre byene er flotte og verd et besøk. London og Paris er større (føles det ut som) og har mer å by på en Berlin men sistnevnte er også helt klar verdt et besøk. Jeg var i Berlin i påsken for et par år siden og her er mitt reisebrev http://gardkarlsen.com/Berlin_Germany_trip_report.htm
Purple Basil Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Har ikke vært i Berlin, men av paris og London så vil jeg anbefale London:)
gard Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Gard, du virker så koselig. Takk, jeg tar det som en kompliment :-) Jeg prøver mitt beste å være snill og grei så jeg håper det gjør meg til en koselig person ;-)
Arkana Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Jeg synes både Paris og London er fantastiske byer som jeg gjerne drar tilbake til. Vanskelig å velge mellom dem. Berlin fanget meg ikke helt må jeg si.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #10 Skrevet 16. mars 2012 Bor i London selv så kan ikke gjøre annet en å anbefale byen på det sterkeste Masse flotte markeder, en veldig levende by .
Lumos Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Har vært i alle tre byene, og jeg er mest glad i London. Byen har absolutt alt og mere til! Den har mange koselige markeder, både store og små, mange museer, teater, grønne lunger, shopping (!), god mat og mye å se på. Paris er jo også en fantastisk flott by, men det er også dyrere der. Paris har jo mange flotte kunstmuseer og det er jo rett og slett en vakker by. Berlin er det ganske mange år siden jeg var i, og jeg var ganske ung, så jeg vet ikke hva jeg ville tenkt om byen nå. Jeg syntes den var helt OK når jeg var der sist. Edit: Må si meg helt enig med AB, at London virkelig er en levende by! Det er alltid noe og gjøre der. Atmosfæren er helt spesiell Endret 16. mars 2012 av Lumos
Samulita Skrevet 16. mars 2012 #12 Skrevet 16. mars 2012 Av de tre ville jeg valgt London hvis jeg var deg (altså aldri vært i noen av dem før ). London har noe for alle, så da er du garantert en flott ferie. Både Paris og Berlin er fantastiske byer (elsker begge), men de er begge av det slaget som du enten elsker eller hater. Så litt mer risikabelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå