Gå til innhold

Badetiss?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uerfaren som jeg er, så spør jeg: Hva er en basetiss?

(ja, jeg så på Paradise i kveld, skam på meg)

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*badetiss

AnonymBruker
Skrevet

Kaldt vann > blir mindre

Skrevet

En tiss som er krympet inn pga av kaldt vann, derav navnet BADEtiss:)

AnonymBruker
Skrevet

takk, da vet jeg det :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Er dette egentlig sant?

Min kjærestes tiss krymper aldri når det er kaldt... :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er sant.

AnonymBruker
Skrevet

Er dette egentlig sant?

Min kjærestes tiss krymper aldri når det er kaldt... :vetikke:

sikkert fordi den ikke kan bli mindre XD

• Liker 8
Gjest Raindrops
Skrevet

sikkert fordi den ikke kan bli mindre XD

• Liker 2
Skrevet (endret)

En tiss som er krympet inn pga av kaldt vann, derav navnet BADEtiss:)

Sant. Men vannet trenger faktisk ikke være så veldig kaldt heller. Siden vann stjeler kroppsvarme mye mer effektivt enn luft, vil du bli mer avkjølt i vann enn en tilsvarende periode naken i luft med samme temperatur, så selv i vann med norsk sommertemperatur (17-18 grader) vil mange av oss få badetiss etter relativt kort tid. Når jeg kommer opp av vannet ser jeg ut som en 12 år gammel gutt, men en halvtime etterpå, etter å stekt meg i solen har jeg gjenvunnet et litt mer mandig uttrykk. :gjeiper:

Det er faktisk heller ikke bare kulde som funker sånn, sterke fysiske anstrengelser kan ha samme effekt. Det er som om kroppen nedprioriterer denne delen og bruker alt blodet til å pumpes rundt i de lemmer som her og nå trenger det. Det kunne være stor forskjell fra jeg kom fra en hard gymtime og inn i guttedusjen (med badetiss) til jeg hadde stått noen minutter under en varm dusj. Den som kom ut av dusjen igjen så ofte helt annerledes ut enn den som steg inn. Sånn er den merkelige mannskroppen.

Men for all del, dette varierer veldig fra mann til mann. Det er derfor man gjerne skiller mellom "showere" og "growere". En del menn har peniser som alltid henger ganske store mellom bena, selv i kjølige omgivelser og etter anstrengelser (de med "showere").

Endret av Cuckold
Gjest Cosette
Skrevet

Sant. Men vannet trenger faktisk ikke være så veldig kaldt heller. Siden vann stjeler kroppsvarme mye mer effektivt enn luft, vil du bli mer avkjølt i vann enn en tilsvarende periode naken i luft med samme temperatur, så selv i vann med norsk sommertemperatur (17-18 grader) vil mange av oss få badetiss etter relativt kort tid. Når jeg kommer opp av vannet ser jeg ut som en 12 år gammel gutt, men en halvtime etterpå, etter å stekt meg i solen har jeg gjenvunnet et litt mer mandig uttrykk. :gjeiper:

Det er faktisk heller ikke bare kulde som funker sånn, sterke fysiske anstrengelser kan ha samme effekt. Det er som om kroppen nedprioriterer denne delen og bruker alt blodet til å pumpes rundt i de lemmer som her og nå trenger det. Det kunne være stor forskjell fra jeg kom fra en hard gymtime og inn i guttedusjen (med badetiss) til jeg hadde stått noen minutter under en varm dusj. Den som kom ut av dusjen igjen så ofte helt annerledes ut enn den som steg inn. Sånn er den merkelige mannskroppen.

Men for all del, dette varierer veldig fra mann til mann. Det er derfor man gjerne skiller mellom "showere" og "growere". En del menn har peniser som alltid henger ganske store mellom bena, selv i kjølige omgivelser og etter anstrengelser (de med "showere").

Av en eller annen årsak var dette ganske sexy lesning. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...