Gå til innhold

Treningstightser som ikke gir deg valker?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har jeg diverse treningstightser av de fleste merker. Samtlige er høye i livet med mye strammere strikk enn selve buksen - ofte er de tynne også..

For dem som har noen kilo for mye kan jeg se fordelen av å få den over magen osv, men for feks min del så gir disse tighsene meg faktisk værre utgangspunkt enn nødvendig :sjenert:

Er det noen som vet om treningstightser som har tykke, lave, ikke superstramme strikker og som man faktisk kan gå med stram topp uten at man ser ut som en alt for stappa pølse? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en fra mitchi som er veldig god, akkurat passe høyde og tykk strikk som ikke er veldig stram. Den har faktisk en fin hold-in effekt pga den tykke strikken som holder magen inne og fordi den er så løs at det ikke legger seg valker over strikkanten :D

Endret av Marimma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for ronnish anti-shake tightsene! De har holdin-effekt på mage, rumpe og lår:-D Vet ikke hvor lave du mener de skal være i livet, men mine går til under navlen. Samtidig så kan man sikkert dra den over navlen og.....strikket regulerer du selv. Har flere av de, både lang og capri-utgave. Nå er jeg slank, og har relativt flat mage, men med disse tightsene kan man bruke stramme topper og ikke en bulk vise, og alt holder seg på plass når man trener. Får skikkelig sprettrumpe av de og:-)

Bestiller mine på www.getinspired.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...