Gå til innhold

Erigert penis i Dagbladet

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Hvis TS mener det der er en penis, så tror jeg det er for lenge siden sist du har fått deg noe.

And she likes it. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penis eller ei, Dagbladet har fått et par titalls flere treff på den artikkelen nå, takket være ts og alle deres nysgjerrighet :fnise:

Gjest Levitate
Skrevet

Det der er ingen penis. Det er den nederste rumpeballen til kvinnen. :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Æsj, jeg var sikker på jeg skulle få se en penis. :sukk:

Jeg sier JA til flere peniser i media. De slenger jo rundt seg med lettkledde damer, pupper og rumper hele tiden, så det skulle bare mangle!

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

21 brukere har lyst til å se en penis i Dagbladet :ler:

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner rundt en bruker.

Spørsmål til modereringen tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Skrevet

Tar man feil av et kne og en penis, er man litt vel godt vant, vil jeg si...

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

MorAase mangler gode erfaringer. Må være trist å ha det slik. Alt er æsj liksom.

Skrevet

Jeg tror det er litt av hennes rumpeball, og litt av hans kne (??) ser ut som om han bøyer foten. Det er IALLEFALL ikke en penis :fnise:

Skrevet

Åå, jeg ble skuffet da jeg så bildet nå, var jo bare en rumpeballe :snurt: Føler meg snytt.

Skrevet

Åå, jeg ble skuffet da jeg så bildet nå, var jo bare en rumpeballe :snurt: Føler meg snytt.

Jeg også!!! Gi oss penisen vår!

Skrevet

Det er nok den bakerste rumpeballen til kvinnen du ser, ikke mannens penis, men jeg kan godt forstå hvordan du kunne se det slik. Det eneste som skarter er vel det at den er litt vel langt nede.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

jeg kom hit for å se kuk jeg, nå føler jeg meg snytt også.

Noen, vis oss en erigert mannesalami sporenstreks :pisk:

Endret av uAnonymBruker
  • Liker 1
Skrevet

Ut fra noen av formuleringene her, undrer jeg meg over hvordan man ser for seg at stussen til denne dama ser ut... :fnise:

Sikter da til "nederste rumpeballe", og "bakerste rumpeballe".

Skjønner hva dere mener, altså, men i nattens mulm og mørke måtte jeg tenke meg om to ganger før det mentale bildet ble riktig. :sjenert:

Skrevet

Ut fra noen av formuleringene her, undrer jeg meg over hvordan man ser for seg at stussen til denne dama ser ut... :fnise:

Sikter da til "nederste rumpeballe", og "bakerste rumpeballe".

Skjønner hva dere mener, altså, men i nattens mulm og mørke måtte jeg tenke meg om to ganger før det mentale bildet ble riktig. :sjenert:

Hva mener du er riktig formulering da Raven? Vi sikter jo til den nederste rumpeballen (den som er lengst borte fra oss i forhold til hvordan hun ligger på bildet) derav bakerst (fordi den er bak den som er nærmest). :fnise:

Skrevet

Hva mener du er riktig formulering da Raven? Vi sikter jo til den nederste rumpeballen (den som er lengst borte fra oss i forhold til hvordan hun ligger på bildet) derav bakerst (fordi den er bak den som er nærmest). :fnise:

Den venstre rumpeballen. =P

Som sagt, jeg skjønte hva som mentes, men det sank ikke inn umiddelbart. Og i løpet av de sekundene det tok, fikk jeg mange rare bilder i hodet. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...