Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg elsker Opera, syns Firefox er greit og chrome er teit :jepp:

Enig :happy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun foreldrene mine som bruker explorer. Selv bruker jeg chrome og storfornøyd med det!

Skrevet

Er jeg den eneste som liker Opera bedre enn både Chrome og Firefox?

Bruker Opera, jeg også. Meget mye raskere, mer stabilt og lettere på systemet.

IE er tregt og ustabilt, Firefox bruker altfor mye RAM og Chrome er bare forvirrende. ;)

Skrevet

Bruker Opera, jeg også. Meget mye raskere, mer stabilt og lettere på systemet.

IE er tregt og ustabilt, Firefox bruker altfor mye RAM og Chrome er bare forvirrende. ;)

PLUSS at chrome er den eneste nettleseren som ufrivillig logger meg på chatten på facebook, og den er for treig til at jeg rekker å logge ut før masse folk jeg enten ikke vet hvem er eller ikke liker begynner å spørre om hva som skjer og andre like viktige spørsmål som jeg aldri har følt noe behov for å svare på.. Heia Opera <3 :happy:

Skrevet

PLUSS at chrome er den eneste nettleseren som ufrivillig logger meg på chatten på facebook, og den er for treig til at jeg rekker å logge ut før masse folk jeg enten ikke vet hvem er eller ikke liker begynner å spørre om hva som skjer og andre like viktige spørsmål som jeg aldri har følt noe behov for å svare på.. Heia Opera <3 :happy:

Firefox er veldig grei sånn. Den finner ikke på "uventede" ting. Men den har en bakdel med minnebruk, det må jeg innrømme. Har vel sikker noe sammenheng med alle nettlesertilleggene jeg putter inn i tillegg. Jeg har tilogmed ett hendig tillegg som man kan restarte nettleseren med. Ypperlig for å frigjøre litt RAM fra Firefoxs klør. :fnise:

Gjest Tirkes
Skrevet

Elsker Firefox. Innser jo at det har mye med vane å gjøre og at andre nettlesere trolig er vel så bra. Mannen bruker Chrome og er storfornøyd med det.

Liker ikke IE. Det er for statisk. Jeg foretrekker en nettleser som firefox pga mengen forskjellige addons, endring av utseende og funksjoner som nedlastingsvinduer etc.

Har litt inntrykk av at folk som bruker IE har blitt introdusert for internett på IE og ikke klarer å bytte. Foreldrene mine nektet å bytte, men vi byttet FOR dem. Det tok dem like lang tid å venne seg til som en IE oppdatering og mamma innrømmer at hun er glad i adblocker. :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det tok dem like lang tid å venne seg til som en IE oppdatering og mamma innrømmer at hun er glad i adblocker. :P

Adblocker er en av de beste tingene med hele firefox. Ser det begynner å dukke opp i andre nettlesere nå, men.. liker ff best.

AnonymBruker
Skrevet

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er Firefoxfan. :rodmer: Bruker Chrome på skolen, og synes den funker fint den også.

IE har jeg ikke brukt på mange herrens år, de eneste jeg ser som bruker den er foreldrene mine og bestemor :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir som å spørre hvorfor har/vil folk ha iPhone?

Blir stort sett samme svar, de vet ikke bedre

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Internet Explorer 9 er blitt bra jeg da...

Gjest Levitate
Skrevet

Min mor bruker Explorer og klager hele tiden over hvor tregt nettet og datamaskinen er osv. Hun har ikke helt skjønt at det er Explorer som er tregt og ikke nettet + datamaskinen! Hun nekter å bruke Chrome bare fordi hun ikke liker nettleseren. Er Chrome som er tingen, syns det er den raskeste nettleseren. Både Firefox og Explorer er ekstremt trege på min maskin iallefall. :gjeiper:

Skrevet

Min mor bruker Explorer og klager hele tiden over hvor tregt nettet og datamaskinen er osv. Hun har ikke helt skjønt at det er Explorer som er tregt og ikke nettet + datamaskinen! Hun nekter å bruke Chrome bare fordi hun ikke liker nettleseren. Er Chrome som er tingen, syns det er den raskeste nettleseren. Både Firefox og Explorer er ekstremt trege på min maskin iallefall. :gjeiper:

Går det ikke an å legge inn ett IE lignede tema/skin på chrome da? Da blir ikke forskjellen så stor.

Prøvde å finne noe på "extensionmarkedet" til google, men de har en dårlig søkefunksjon, så jeg ga opp.

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

Blir som å spørre hvorfor har/vil folk ha iPhone?

Blir stort sett samme svar, de vet ikke bedre

Meeeheeeheeeheee :rodmer:

Jeg liker deg.

Endret av Tirkes
Skrevet

Bruker Opera, IE, chrome og firefox alt etter behov, IE ser ut til å være mest stabil der det kjøres java/flash applikasjoner, mens opera tåler å ha 60 faner åpne utene å crashe. :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...