Gå til innhold

Frisør/sminke anbefaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der!

Jeg er på jakt etter noen som kan fikse hår og sminke på den store dagen. Jeg har i dag vært i kontakt med en salong som jeg hadde lyst å bruke, men etter å ha hørt prisen så måtte jeg tenke meg om litt til. 4700 skulle de ha.. Er det normalt at det koster så mye? Og er det noen som har noen å anbefale i Bergensområdet? Evt. hva betalte dere?

Har funnet noen tråder om dette allerede, men de var så gamle.

Tusen takk til alle som vil hjelpe meg!! :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg kan dessverre ikke anbefale noen siden jeg ikke har giftet meg enda.. Men jeg har brukt en del tid på å ringe rundt til diverse frisørsalonger, og det virker på meg som de fleste ligger rundt 3300 kr med frisør+sminke. Da er prøvetime inkludert. Jeg syntes det var dyrt nok! Jeg lot derfor ballen ligge en liten stund, og nå har jeg bestilt hos Nikita. Der koster det 1300 kr pr påbegynte time hos frisøren og 500 kr for sminke. Har tenkt å ha en enkel frisyre, så regner jeg med at alt sammen blir 1800 kr :)

Lykke til videre!

Skrevet

Heisann!

Jeg kan dessverre ikke anbefale noen siden jeg ikke har giftet meg enda.. Men jeg har brukt en del tid på å ringe rundt til diverse frisørsalonger, og det virker på meg som de fleste ligger rundt 3300 kr med frisør+sminke. Da er prøvetime inkludert. Jeg syntes det var dyrt nok! Jeg lot derfor ballen ligge en liten stund, og nå har jeg bestilt hos Nikita. Der koster det 1300 kr pr påbegynte time hos frisøren og 500 kr for sminke. Har tenkt å ha en enkel frisyre, så regner jeg med at alt sammen blir 1800 kr :)

Lykke til videre!

Er kjempefornøyd med min frisør, Camilla hos Tronds frisører. De holder til i den gaten som ligger rett ovenfør bryggen.

Skal ikke ha henne på den store dagen, siden vil gifter oss i utlandet, men hun har kommet med gode tips til frisyre og pynt, og skal klippe meg hos henne rett før vi drar. God service og hyggelig folk i salongen!

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt prøvetime enda så vet ikke resultatet, men jeg skal ha sminking hos The Body Shop. Det koster 450 kr.

Skrevet

Jeg kom over Vogue frisør sin facebook side. Syns de virker flinke, der kan du se hvordan de har ordnet andre bruder. Har dessverre ingen ide om pris, men vil nok tro at de ligger på samme nivå som de fleste.

AnonymBruker
Skrevet

Vogue!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...